streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 31 juli 2011 23:57

Blir ingen uppdatering idag. Fixar det imorgon för jag är för trött nu och har precis kommit hem typ


Over and Out   

Av Mandy Wollersheim - 30 juli 2011 21:51

Idag har jag varit, precis som rubriken säger, skogsarbetare =) Vi skulle skoga bort lite träd som hade blivit för spretiga så vi tog fram motorsågen och gick loss på trädet. Även jag fick använda motorsågen ;P Här kommer bilder från dagen:

 




   

Efter ett tag kom farmor och farfar och hälsade på så dom hamnade också på några av bilderna:

    

När vi va färdiga med skogsarbetet så fick vi fika som farmor och farfar hade med sej:

Sista bilden är på mej i farfars glasögon ;P  


Senare på kvällen så skulle vi köra och handla lite och sen köpa pizza och när pappa va i duschen så passade jag och brossan på att ta lite skämtfotto. Han ser verkligen ut som en stekare XD

  Dom två sista bilderna är han fjortis på XD haha  


När vi väl kom iväg så handlade vi lite på MAXI och sen körde vi till Pizzeria Natalie och sen när vi kom hem så gluffsade vi i oss pizzan:


Nu sitter jag och mamma på uterummet med våra bärbara datorer och lyssnar på regnet som smattrar mot plasttaket. Vi har även myst till det med lite levande ljus =)

 

Hade gött

Over and Out   

Av Mandy Wollersheim - 29 juli 2011 14:51

Äntligen hemma igen efter en runda till Helsingborg. Var först på Helsingborgs sjukhus och lämnade massagapparaten som brossan lånade efter bilolyckan. Brossan fick en påminnelse igår så vi kände oss lite tvingade att lämna tillbaka den. När vi va klara där så körde vi till Biltema där vi skulle ha ett skyddsnät till släpet. Men det hade dom inte så vi bestämde oss för att köra till Jula. Men innan vi körde så passade jag på att köpa lite saker jag behövde. Det blev en anteckningsbok, gel pennor och Info flags:

 

På vägen till Jula så mellanlandade vi först på Skånska Byggvaror och kollade på en ny uteruyms dörr till farmor och farfar med det var för dyrt så vi struntade i det och körde vidare till RUSTA. Där köpte jag en lite första hjälpen väska, nagellack (samma som länken fast man fick med ett top coat) och en make up remover:

När vi väl kom till Jula så fick vi äntligen vårt skyddsnät till släpen.


När jag kom hem så väntade Gatbilar.se tidningen i brevlådan med god läsning:

 

Fick även med en lite Vallåkraträffen tidning som jag tänkte att jag skulle dela med mej av:

     

Tog bara med de sidorna med text om själva träffen och inte reklamen så det är därför det ser ut som att det saknas vissa sidor.   


Hade gött

Over and Out        

Av Mandy Wollersheim - 28 juli 2011 20:39

Finns egentligen inte sådär jätte mycket att skriva om idag. Har sovit halva dagen för att jag var så trött och sen åkte jag med pappa, farmor och brossan till Ängelholm och handlade lite. Fick med mej ett vitt nagellack hem från ÖoB. Tror inte de kostade mer är 25 koronor för en ganska så stor flaska. Det är ett lagon pris enligt mej! När vi inte orkade trängas med alla sommargästerna i Ängelholm längre så åkte vi hem och åt av de överblivna matresterna från igår. Tog lite fotto som den papparazzi jag är:

                    


Nu sitter jag i sängen med datorn i knäet och Skrollan (katten) vid sidan om och ett ljust tänt för alla de drabbade i Norge. Har haft ett ljus tänt varje vaken timme ända senda Bombdåden och dödsskjutningarna i Norge skedde. Det finns ju inte så mycket annat jag kan göra för dom mer än att tänka på dom.


Nu ska jag kolla på Heartland filmen - A Heartland Christmas och sen ska jag försöka få upp sesång 4 av Heartland på bloggen. Älskar verkligen den serien och håller på att läsa böckerna samtidigt ;P hehe

Av Mandy Wollersheim - 27 juli 2011 22:39

Idag har jag och resten av familjen varit hos farmor och farfar. Farfars syster och pappa och deras dotter och hennes man var och hälsade på =) Det var kul att träffa dottern och hennes man för det var första gången jag träffar dom så att kan kan komma ihåg de sen. Vi hade väldigt trevligt och åt god mat. Fixade några bilder:

 

När vi hade ätit klart och pratat i några timmar så följde alla förutom farmor och farfar med hem till oss för dom ville kolla hur vi bodde. Dom stannade väl ungefär 1 timme och pratade och kelade med katterna och sen åkte dom hem.


När dom hade åkte hem så körde vi en runda med caben. Vi hamnade i Båstad och sen på vägen så stannade vi och tog fotto. Njut av himlens vackra färger!: (jag vet att många ser likadana ut men det är dom inte. Det är detaljer ;P )

                       

Behöver jag säga att jag är en livsnjutare och att jag njuter av det som finns framför mej?! =) Jag fick även 2 ganska bra bilder på mej själv:

Sitter och sjunger på den sista bilden så därför ser ja så mongo ut men de bjuder jag på en så underbar dag som denna =) hehe


Ses imorn

Over and Out   


P.S: Jag har laddat upp 502 bilder denna veckan varav 500 av dom är med avancerad uppladdaren så nu får ja ladda upp bilderna en och en de sista dagarna på månaden men jag gör allt för er läsare =) D.s

Av Mandy Wollersheim - 27 juli 2011 00:08

Ska snart bädda ner mej i sängen och sova min skönhetssömn. Senare idag ska jag få träffa släktingar till pappa som jag inte kan komma ihåg att jag någonsin har träffat. Farmor och farfar säger att jag har träffat dom när jag döptes men då var jag nästan 2 år så hur ska ja kunna komma ihåg de?! XD haha hur som helst så ska det bli kul att träffa dom och farfars syster och hennes man kommer också så det ska bli kul!


Jag tycker bara att det är synd att min och Ericas Play Date kom i kläm men ja lovar dej gumman att vi får ta igen den snart!!


Men det var inte bara Erica som jag var tvungen att tacka nej till utan även Johannes som ville att ja skulle åka med till Göteborg. Ibland suger de att det bara finns 24 timmar på ett dygn. Men men life is a bitch!


Nu ska ja kolla färdigt på Heartland. BTW så kommer jag snart att ladda upp sesång 4 =) Älskar verkligen den serien och Ty och Badger är ju bara så söta =) hehe

Av Mandy Wollersheim - 26 juli 2011 19:32

Nu har jag en fråga till er bloggläsare:


Vad vill ni att jag ska skriva om? Hur vill ni att ja ska skriva? Är det bra att jag har bilder i de flesta inläggen? Vill ni ha fler filmer eller serier på bloggen? Ska jag ändra designen och headern?


Snälla hjälp till lite nu =)

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards