streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 9 juli 2011 19:12

Haha jag bara måste berätta detta: Vi har som ni som har läst min blogg innan redan vet en pool i trädgården och idag fick pappa ett ryck att han skulle rengöra den så att vattnet var helt rent men vi hade ingen håv. Då fick han den smarta iden att han skulle använda ett trasigt tennisrack och myggnät för att göra en egen och det här är resultatet:

   

För att fästa ihop den så använde han en härftaparat XD hahaha Här är en video från när han rensar poolen:


   

Av Mandy Wollersheim - 9 juli 2011 15:15

God Morgon!


Nu har jag äntligen vaknat till liv och käkat frukost och fått i mej en go kopp kaffe. Måste säga att jag känner mej lite sleden efter nattens festande på Ekebo men det är sååååå lätt värt de!!! 


Är så sjukt avundsjuk på alla Ordningsvakterna som var där! Asså det är så svårt att förklara men dom lever min dröm. Jag ska också utbilda mej till Ordningsvakt men ska nog vänta 2 år då min kompis också vill utbilda sej men hon fortfarande går på Gymnasiet. Men det är inte endast därför som jag väntar utan som jag har skrivit många gånger innan så vill ja bli mer mogen. Jag tycker inte att jag är mogen och om jag inte tycker att jag själv är mogen hur ska jag då få andra att lita på att jag är mogen?! De funkar inte så där särskillt bra! Jag har ju faktist bara börjat resan på mitt liv. Jag är i ena kanten och har hela mitt vuxna och gamla liv framför mej innan min resa på jorden är slut. Jag må vara snart 20 år gamma (30 Oktober) men jag känner mej fortfarande som att jag var typ 10 år och lekte häst på skolan =) 


Men är det någon mer än jag som var på Ekebo som la märke till att det inte fans en enda kvinlig Ordningsvakt utan bara killar och män i olika åldrar?! Det spelar ju egentligen ingen roll hur stark man är för det är ju inte det viktigaste som Ordningsvakt utan att kunna prata och kommunicera. Hoppas att det ändras snart så att jag kanske kan få jobb som Ordningsvakt där någon gång i mitt liv. Det hade verkligen varit jätte kul!


Nu ska jag ut i trädgården och njuta av det fina vädret tillsammans med mamma och pappa. Kommer nog tillbaka och uppdaterar senare.


Hade gött


Av Mandy Wollersheim - 9 juli 2011 04:01

God Morgon =)


Har precis kommit hem från Ekebofestivalen och jag är svettig och trött kan jag säga. Har haft en helt jävla galet rolig kväll tillsammans med mamma. (Förresten vad är det som säger att man inte kan festa med sin mamma??? Palla folk som stör sej på de. Dom är säkert bara avundsjuka för att dom inte får festa med sina mammor!!!) Har tagit massa fotton idag. Några blev bra och några blev inte så bra men så är det när man har luktat på korken. Dock har jag endast drycket 2 stycken Xide då jag inte gillar att va full utan mer vill ha koll på läget och veta vad folk gör! Här kommer en liten bildbomb:

                           


Scotts, Fick bara med halva låten eftersom en kille stötte till mej så ja höll på att göra en faceplant ;D haha 


Träffade även på 2 killar som kände igen mej från bloggen. Vilka va ni?? Kan ni inte kommentera om ni läser detta!! Ni verkar skit schyssta ju!


Haha som ni ser så jagade jag Ordningsvakterna "lite" innan vi skulle hem. Försökte få fotto med några av dom tillsammans med mej och mamma men dom ville inte vara med på bild och det respekterar jag! Därför så är dessa få Ordningsvakt bilder utan direkta ansikten.


Nu ska jag typ våldta kudden efter att ha käkat en sto fet pizza bit så ja slipper vakna med magont ;P Natti Natti säger lilla jag.


Av Mandy Wollersheim - 8 juli 2011 19:13

Precis kommit hem och nu ska jag snart göra vid mej för jag och mamma ska till Ekebofestivalen ikväll =) Det ska bli jätte kul. Jag och mamma har det som tradition varje sommar så om vi inte åker dit så känns det som att något saknas. Bilder och filmer kommer upp på bloggen imorgon.


Från det ena till det andra så fick jag mitt studentfotto idag men jag hinner inte installera scannern ikväll så ni får vänta med att få bild tills imorgon! Hoppas att det är okej.


För att byta tillbaka till Ekebofestival ämnet igen så kan jag berätta vad jag ska ha på mej. Ikväll är jag klädd i mina Kosmo Lupo jeans, svarta SweetLips linne med dödskallarna på och min Lukas "KOOZ" Koos tröja =) Det är vekligen min stil och jag trivs i dom kläderna så om ni ser mej så hälsa gärna. Kommer nog hänga mest vid Ordningsvakterna för jag är sjukt avundsjuk på dom eftersom jag också vill jobba som Ordningsvakt!!


Alltså så kommer jag att ha dessa kläderna på mej:

  Plus denna tröjan:


Hade bra så hörs vi imorgon


Av Mandy Wollersheim - 8 juli 2011 01:18

God Morgon/ God Natt =)


Det finns nu en ny menyavdelning i menyn. Den heter blogresponse och där kan DU ställa alla möjliga sorters frågor till mej som jag lovar att svara på så fort så möjligt! Jag skulle verkligen uppskatta att det finns några nya frågor att svara på senare idag när jag vaknar =)


Hade bäst

Av Mandy Wollersheim - 7 juli 2011 19:18

Har precis kommit hem från Poolen. Wow vilket najs killgäng jag har hängt med! Hade så jävla kul och jag kännde mej verkligen som en av grabbarna. Här är bilder:

                 

Här kommer även några videor:




Hade med mej 1 påse med plockgodis, vaniljkex och chokladkex, lättdryck och chokladmjölk. När vi gick hem va ALLT slut!!  Jag hade även en hel flytmadrass men det var inte hel när vi kom hem XD hahahaha Behöver jag säga mer än att vi hade skit kul!! MÅSTE VERKLIGEN GÖRAS OM SNART!!!!

Hade gött så ses vi när vi hörs och hörs när vi ses

Av Mandy Wollersheim - 7 juli 2011 01:00

Detta inlägger är helt och hållet inriktat på min underbara bror! Han är min ljusglimt i den ibland så mörka vardagen. Han är min högra hand och min bästa vän. Innan jag gör något så går jag igenom det med honom för att få stöd och synpunkter. Vi har samma intressen - bilar och killkläder =) Här kommer en liten "Bror Lista"


Vad heter han? - Alexander

Vad var det senaste han sa till dig? - Natti ;p

Vad brukar han säga när han kommer hem? - Manda...och sen berättar han något som han har varit med om. Oftast om bilar =)

Vem umgås han mest med? - Mej och sin flickvän

Har han någonsin haft en flickvän? - Jupp han har en nu

Har han en speciell lukt? - Ohja och han lukar sjukt gott!

Kan du hans mobilnummer? - Japp men jag skriver inte ut de!

Vad är typiskt för honom? - Att kalla mej Manda istället för Mandy ;D

Är han din lillebror? - japp fast att alla tror att han är min storebror =)

Är han din tvillingbror?- Räknas tvillingsjäl?

Är han din storesyster? - Haha vafan är det för fråga?! XD hahahaha

Hur många år skiljer det mellan er? - 2 år

Har ni samma föräldrar? - Japp

Brukar ni göra saker tillsammans? - ALLTID!!

Kan ni prata om allt? - Ja det kan vi verkligen!

Kan ni skratta åt allt? - Japp =)

Bor ni i samma hushåll? - Yes de gör vi

Umgås ni med samma människor? - Oftast. Har många gemensamma kompisar!

Tycker du ni har en bra relation? - ABSOLUT!!

Tror du att han tycker det? - Ja det hoppas jag

Samma skola? - Nej men om jag kunde gå om gymnasiet igen så skulle vi gå samma linje =)

Samma musik? - Ibland

Va sa du senast till honom?- Natti ;P

Uppskattar du honom? - Mer än ord kan beskriva!!

Litar du på honom? - Ja till 100%

Brukar du sno grejer av honom? - Hans kläder ibland ;P

Vem är det som startar era fighter? - Båda typ men vi bråkar inte ofta

Ställer du upp för honom om han behöver? - UTAN ATT TVEKA EN ENDA SEKUND!

Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? - Klart jag skulle!! 

Till sist, älskar du honom? - De va typ den dummaste fråga jag någon sin fått ställd till mej! Klart som fan att jag älskar honom. Inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar honom. Inte ens jordens alla pengar skulle tillsammans vara så mycket värda som han är för mej!!


Här kommer lite fakta om den allvarliga bilolyckan som min bror vad med om den 13 Mars 2011:


"Här kommer några bilder från olyckan jag och en kompis var med om den 13 mars, Följden blev 2,5 dagar i respirator, 6 dagar på IVA och 4 dagar på vanlig avdelning. Fick en liten skada på levern, knäckte de översta revbenet och fick högra lungan punkterad och min kompis fick några blåmärken, men den största smällen tog psykiskt för han." (Texten är lånad från min brors Garaget.org)

                       


Allt innehåll i detta inlägg har blivit godkännt av min bror!


Jag älskar dej brossan över allt annat i världen. Det kommer alltid av vara vi mot världen! Syskonen Wollersheim regerar

Av Mandy Wollersheim - 6 juli 2011 19:20

Har nu äntligen kommit hem från en underbar pool runda med underbara personer. Blev en hel del fotto och videor och dom kommer här:

          


 
 
 
 
 
 
 
 

Jahaja de va då alla bilderna och videorna =) Behöver jag säga mer än att jag och brossan har skit kul tillsammans?! <3

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards