streetraceisalifestyle

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mandy Wollersheim - 26 augusti 2012 20:41

Tjena!

Innan jag börjar detta inlägget så måste jag bara får visa en bild:

 

Vafan är det för jävla säkerhetskod egentligen?!?! Blev helt paff när jag skulle logga in. Skrattade även rätt så gott åt att det är en smailis efter XD haha Man är ju säkert hur glad som helst om man har aids...eller inte!

 

Ahja för att komma till saken av detta inlägget så har jag 2 ord att säga: FRÅGA PÅ!

 

Du får fråga vad du vill men jag väljer ifall frågorna är för personliga eller inte. Fårga, fråga, fråga :D

 

Hade bäst mina älskade läsare// Mandy


Av Mandy Wollersheim - 24 augusti 2012 21:32

Tjingeling :D

Hur är läget med er idag?

Det är bara fina fisken med mej för jag har min bästaste bästa vän här hos mej i husvagnen och hon ska sova över till imorgon och sen ska vi till Lergökarallyt som jag skrev om i föregående inlägg.

 

För att göra kvällen lite mer speciell så valde vi att göra små mini pizzor på runda mackor och det blev super mumsigt. Nästan bättre än ifall vi hade köpt det. Bara nästan ;D hehe Sen efter kvällsmaten så skulle vi shotta Baylis och jag gick ut på uterummet för att ta upp Baylisglass som jag hade i frysen där och när jag kommer in igen så hade någon, inga namn nämnda, vält ut min Baylis över bordet. Istället för att ta ett papper och torka upp det så gjorde jag och mamma såhär:


Alla sätt är ju bra förutom dom dåliga ;D haha 

Här kommer några bilder:

         

 

När vi gick ut i husvagnen så ville Siggi följa med och det fick hon och då var hon ju tvungen att undersöka var enda lite yta av hela husvagnen:

     

 

Ja det var väl allt för nu. Vi sitter vid vars en dator och äter lite gottis. Det blir sängen vid 12 ikväll för vi ska upp klockan 8 imorgon och göra oss redo för Lergökarallyt :D Dett kommer att bli superkul och jag hoppas att jag får träffa Bosse bildoktor i år igen! =)

 

Hade bäst och var rädd om er

Kramizzar// Mandy och Pernilla<3

Av Mandy Wollersheim - 23 augusti 2012 22:45

Tjingelinga tjonga plinga haha XD

 

Hur är läget med dej/ er? Här är det bra i alla fall och imorgon är det FREDAG!! Hurra Hurra Harru ;D Helgen kommer att spenderas med min underbara och söta bästaste bästa vän och syster Pernilla<3<3<3 Det kommer att bli awesome! På lördag ska kameran ut och vallas igen och denna gången är det på Vallhall park a.k.a gamla F10 i Ängelholm. Det är nämligen dags för årets Lergökarally :D Klicka på bilden för mer information:

(Bilden är från Lergökarally 2010)

 

Nu ska jag snart gå och lägga mej och drömma underbara drömmar om världens snyggaste TV show par. Det är två supersnygga killar från serien Emmerdale eller Hem till gården som vi säger i Sverige. Här är några bilder på dom:

   

Fasen vad söta dom är<3 Och jag skiter fullständigt i att dom är homosexuella för det tycker jag är sjukt gulligt :´) Aaron and Jackson 4-Ever<3

 

Hade bäst och var rädd om er

Kramizzar// Mandy

Av Mandy Wollersheim - 22 augusti 2012 15:50

Ja denna frågan har jag fått många gånger och därför har jag valt att skriva av mej lite här och innan du börjar läsa så vill jag bara varna för att det kanske bli ett långt inlägg. Då börjar jag nu:

 

För mej är inte en bil bara en bil utan som en partner. Jag skulle inte välja att vara tillsammans med vem som helst och ge dom mitt liv och min kärlek och samma är det med bilar. En bil behöver kärlek och omtanke precis som en människa. När en bil går sönder så behöver den få kärlek och omsorg för att sedan kunna fungera igen. En annan sak som jag vet att folk tycker är helt sjukt när jag säger det är att man äger inte en bil. Man tar hand om den och i gengäld så får man lyckliga minnen som man kan plocka fram ur minnet en regnig dag. Visst du betalar bensinen och andra kostnader men bara för det så äger du inte bilen för den väljer ändå om den vill starta eller inte ;P

 

Jag själv äger ingen bil då jag inte har något körkort än av personliga skäl. Tänker inte gå in på varför så fråga inte. I alla fall så när jag väl har mitt körkort och har köpt bil så kommer jag att behandla den som om den var mitt eget kött och blod. Jag är så sjukt förälskad i bilar och det finns inget bättre än en snyggt stylad gatbil. Som ni redan vet så är Lukas Koos min största idol och någon gång i mitt liv så vill jag försöka bygga om en Subaru Impreza WRX Sti. Bredda, sänka, sätta på snyggt kjolpaket, NOS, neon, feta fälgar och en stor jävla vinge :D Jag vill även vara den som gör jobbet själv för jag vill visa att jag kan. Visst kommer jag att behöva hjälp då jag inte är någon expert. Då kommer jag självklart att be om det när den tiden kommer.

 

Ja detta var ett ganska lagom inlägg och kommentera gärna vad du tycker.

Hade bäst// Mandy

Av Mandy Wollersheim - 21 augusti 2012 20:49

Hej Hej!


Rubriken summerar sjukt bra hur denna helgen har varit. Som ni redan vet så var jag på Vallåkraträffen både i Lördags och i Söndags och det var helt jävla awesome!! Här är några bilder från Lördagen (Cameran dampade så tyvärr så blev det inte fler bilder då):

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÖRSTORA DOM

                                                                                       

På Söndagen så hade jag fått igång kameran igen så den fungerade någorlunda bra så det blev lite fler bilder då. Här är några som blev rätt så bra:

                                                                                                                                               


Helgens absoluta höjdpunkt var när Lukas Koos kallade på mej för att jag skulle prata med honom. Jag kunde känna många blickar i ryggen från andra besökare ;P Jag hade pratat med honom mycket på facebook och vi hade bestämt att jag skulle leta upp honom så vi kunde prata lite. Vi hittade honom ganska snabbt då hans underbara bilar står ut rätt bra. Jag ville inte gå fram och störa honom för han stod och pratade med några andra så jag gick och tittade lite på bilarna runt om kring och då fick ju pappa ett bra tillfälle att beklaga sej över hur jävla feg jag är som inte vågar gå fram och prata med Lukas. Jag berättade bara att jag inte ville störa när Lukas prata med andra men det fattade inte pappa :/ Hur som helst så när vi gick förbi andra gången för att se om Lukas var ledig så kallade han på mej och sen hade vi en enormt rolig pratstund. Jag visade även att jag gjorde bra reklam för han då jag hade min älskade Kooz.se hoodtröja. Vi pratade mest om bilar och hans nya projekt som jag inte ens frågade vad det är då jag vet att han inte vill berätta och sen precis innan vi skulle gå så frågade jag Lukas om han hade en penna och han for iväg och letade igenom Zlivers minimala koffert och hittade en marker penna. Sen blev jag ännu lyckligare då jag tvingade till mej en autograf på armen som jag sedan brände fast på armen när jag gick i solen :D Hur som helst så tyckte Lukas att det var pinsamt att jag skulle ha en autograf på armen och ville först inte skriva utan gjorde bara en prick men jag tvingade honom Haha Sedan berättade han någon som var väldigt roliga som jag har fått lov att berätta om här på bloggen: Den sjukaste autografen som Lukas någonsin har skrivit var över hela långsidan på en husvagn med en sprayburk. Det var en kille som vill ha denna coola autograf. Så någonstans i Sverige så rullar det en husvagn med en enorm Lukas Koos Autograf. När jag har fixat mitt körkort ska jag lätt fixa en husvagn som han ska få sätta sin grymma autograf på. Det skulle vara så helfräckt att köra runt med. Speciellt när man är ett så stort fan som jag är. Här kommer lite bilder från mötet:

             

Det har varit en så sjukt härlig helg och jag längtar redan till nästa år så jag mår illa och skakar :S Haha ja så mycket älskar jag bilar och då speciellt Kooz och hans underverk<3<3

 

Ha det bäst mina älskade läsare och inom en snart framtid, senast helgen, så kommer det att komma upp en hel drös med bilder från Pärlrallyt som jag var och tittat på innan jag åkte till Vallåkraträffen i Lördags. Har bara inte hunnit kolla igenom vilka jag ska spara och vilka jag ska radera.

 

Var rädd om er// Mandy

Av Mandy Wollersheim - 17 augusti 2012 22:45

 

Imorgon är det äntligen dags för årets Vallåkraträff och det kommer att bli helt galet bra. Jag bara känner det i kroppen!! Det är även första gången som jag får valla min systemkamera på Vallåkraträffen och det är ju delvis därför som jag köpte den :D 

 

Just nu sitter jag här och taggar med DVD skivan som var med i Tuning Hitz 11. Har ju faktiskt det albumet signerat av självaste Lukas "Kooz" Koos. Här kommer en bild om ni inte tror mej:

   

Jag vet att fodralet är sönder men det är för att jag råkade vara lite oförsiktig när jag skulle ta ner det från hyllan :/ Sånt kan hända :P hehe

 

I alla fall så är jag sjukt taggad inför imorgon och det ska bli superhärligt att vara omringad av massor med bilar. JAG ÄLSKAR BILAR<3<3 Det ska även bli sjukt kul att träffa Lukas imorgon igen och få fotografera hans underbara bilar. Klädvalet imorgon kommer självklart att vara denna tröjan:

Bara EN av alla mina tröjor som jag har beställt av Lukas :P haha Har 6 stycken tröjor som jag har beställt av honom och jag har 2 signerade CD+DVD skivor :D Snacka om att vara besatt haha

 

Ahja nu ska jag snart gå och lägga mej för annars orkar jag inte upp till klockan 06:50 imorgon :D Måste ju vara pigg och vaken!

 

Hade bäst// Mandy 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards