streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 11 juli 2011 15:26

Tjena Tjena nu är jag här igen!


Tänkte bara fråga om det var någon som behöver hjälp med headers till sin hemsida eller blogg?! Kör just nu en kampanj där jag gör det gratis! Ta tillfället i akt och få en personlig header GRATIS! =)


Skicka en beskrivning på hur du vill ha den och vilka färger som just du gillar. Bifoga även bilder om du vill ha det. Text, färg och typsnitt vore jag också väldigt glad om det fanns med i beskrivningen.


När headerna är färdig så skicka jag den till dej och DU och ENDAST DU bedömmer om den är bra eller du vill att jag ska ändra något på den.


Skriv till: SubaruImprezaDanny@hotmail.com


С уважением = MVH :D


Några exempel på headers:

 


         


         

Av Mandy Wollersheim - 11 juli 2011 01:08

Skulle vilja rekommendera en blogg till ALLA er som läser min blogg. Bloggen heter Rasmus & Junior. Det är en blogg om en ung ensamstående pappa som har valt att ta hand om sin son utan att mamman finns med i bilden. Rasmus som pappan heter skriver om sina "ups and downs" i livets vardag.


Jag kikar in på den bloggen flera gånger varje dag och den är bland de få bloggar som jag verkligen älskar att läsa!! Det är även en av de få bloggar som jag prenumererar på. Gå in och titta och läs.

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 22:39

Hur gillar just DU en blogg bäst? Med eller utan reklam?? Om jag får fler än 10 kommentar där de står utan så tar jag bort reklamen under en månad på prov. Alltså låter jag er som läser bloggen bestämma!


Ser framemot att läsa era kommentarer!!

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 19:50

Så nu finns den nya headern uppe här på bloggen. Har tagit mej ganska lång tid att göra eftersom jag har laggt ihop flera olika bilder och ändrat lite här och var =)


Gamla:  

Nya:

 

Ni kan väl kommentera vad ni tycker om den nya designen!!

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 19:13

Har varit ute på en liten roadtrip till Bjärred och kollat stranden och lite sånt och då, som ni säkert redan har listat ut, så fottade jag lite:

 

På de tre nedersta bilderna så försökte jag få mä några killar och tjejer som skulle vindsurfa så det är inte de som ligger på "stranden" som jag har fottat ;P hehe Det gick inte så bra för vindsurfarna XD hahaha


På vägen hem så körde vi förbi en skit cool bil! Inte så bra fotto men gissa vad för sorts bil de va?!

Här kommer videon så ni ser va de va för inspiration på den:


Om du gissade på Disney Cars Lightning McQueen så gissade ni rätt!! Så jävla fräck asså!! =)       

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 13:48

Har tröttnat lite på designen på min blogg så därför har jag bestämt mej för att göra en ny header och ändra lite färger och sånt. Tänkte bara att jag skulle berätta det så att ni har en förklaring om det ser konstigt ut och bytar header fram och tillbaka.


Vi får väl se hur resultatet blir =)

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 02:56

The stories we hear about how the West was won are all lies. The history of the West was written by the horse. Wherever a settler left his footprint there was a hoof print beside it. Men came further and further west to stake their claim on the great American wilderness. But they encountered a strength that couldn't be tamed - wild horses. Mustangs. The settlers called them parasites that would strip the land and starve their own herds. They couldn't domesticate them so they destroyed them. Isolated and hungry, they were on their way to disappearing from the face of the earth. Sometimes when the light disappears an afterimage remains - just for a second. Mustangs are an afterimage of the West, no better then ghosts, hardly there at all. No one really wants them, not ranchers, not city people - that's their destiny. Let them disappear once and for all, along with all the other misfits, loners, and relics of a wilderness no one cares about anymore. Lucky for us a few mustangs survived, hidden away in the mountains. We need to protect them, for they are the hope of some kind of living memory of what the promise of America used to be - and could be again. I believe there is a force in this world that lives beneath the surface, something primitive and wild that awakens when you need an extra push just to survive, like wildflowers that bloom after fire turns the forest black. Most people are afraid of it, and keep it buried deep inside themselves. But there will always be a few people who have the courage to love what is untamed inside us. One of those men is my father. There was once a time when Americans came West to discover their destiny. Today they seem to move around every which way, restless and unsettled. But I think they're still looking for the same thing - a place where they can be optimistic about the future, a place that helps them to be who they really want to be, where they can feel that this life makes sense, a place where they can feel what I feel when I'm riding Flicka - because when we're riding, all I feel... is free.

Detta som du precis har läst är Katies uppsats från filmen Flicka. Jag tycker att den är jätte bra och därför valde jag att lägga upp den på min blogg! 

Av Mandy Wollersheim - 10 juli 2011 00:42

Här är två av mina favorit filmer och jag kan säga att jag har MÅNGA favorit filmer! Dessa två filmerna heter "Flicka" och "Flicka 2". Det är två hästfilmer och "Flicka" är den första filmen och "Flicka 2" är den andra filmen...som om att ni inte skulle förstå de -_-' Ibland underskattar jag folk...även fast att det inte är meningen!


Flicka:


Flicka 2:


Hoppas att ni hästälskare som läser min blogg uppskattar dessa filmer lika mycket som jag gör. Kommer att lägga båda filmerna i menyavdelningen under "TV serier och Filmer"

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards