streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 3 juli 2011 09:00

Vart på Jonstorps marknad igår med familjen. Blev en del inköp =) Handlade för mer pengar än vad jag hade med mej. Haha det är fan status på de...nä men jag lånade pengar av pappa och brossan. Här är mina inköp:


Jeans från Kosmo Lupo =)


2 linnen från Sweet Lips =)

Det var den inköps listan det =) hihi ganska nöjd är jag allt!!

   

Av Mandy Wollersheim - 2 juli 2011 02:44

Sitter här och är verkligen helt övertrött men vill inte gå och lägga mej. Anledningen till att jag inte vill gå och lägga mej är för att jag vet hur svårt det kommer bli när jag ska vakna sen. Asså seriöst så är jag verkligen en "drogsovare"! När jag sover är det precis som att jag har tagit sömntabletter eller något för jag sover verkligen som en stock och det är jätte jätte jätte jobbigt att vakna och gå upp ur sängen. Vissa dagar kan mamma kalla på mej typ 90 gången men jag bara somnar om. Ett exempel är igår Fredag så bad jag mamma att hon skulle väcka mej vid 10 för jag ville inte sova bort hela dagen. Jag vet att hon väckte mej vid 10 men jag somnade om igen. Hon väckte mej flera gången men ändå så kom jag inte upp ur sängen förren närmare 12:30. Känns inte schysst mot mamma att hon ska behöva kalla så många gånger och behöva bli arg innan jag går upp men jag kan verkligen inte hjälpa det. Det är absolut inte som jag är kaxig mot mamma eller något liknanade men jag kan verkligen inte vakna. Det har inte alltid varit så men ända sedan jag tog den jävla sprutan mot svininfluensan för några år sedan så är det så. Detsamma gäller mitt imunförsvar. De va inte så dåligt som det är nu innan jag tog den jävla sprutan. Till alla er som inte har tagit den men funderar på att göra det så har jag bara en sak att säga: GÖR DET INTE!!! DEN FÖRSTÖR ERT LIV!!!! Om det inte är dåligt imunförsvar du får så är det kanske Narkolepsi och det tror jag inte att ni vill få för det vill inte jag iallafall!!!


Nu ska jag ändå försöka sova. Har satt min mobil på att ringa klockan 09:00 och likadant min klockradio så jag hoppas verkligen att jag kommer upp itid =) Natti Natti

MVH

Av Mandy Wollersheim - 1 juli 2011 21:19

Har nu äntligen ätit kvällsmat =) Den bestod av grillat för resten av familjen men ungsbakadlax till mej! Jag älskar lax men jag hatar kött  


Imorse så klippte brossan gräset och jag och mamma sprang runt och plockade upp plattor från gräsmattan. När alla plattorna var upp plockade så passade jag på att fotta lite. Här är bilder från trädgården:

           


Ja de va nog alla bilder för idag. Har förresten funderat på att göra en tattuering till. Denna gången blir det nog på höger handled. Men designen är jag inte säker på än så den kan jag inte visa er.

Av Mandy Wollersheim - 1 juli 2011 17:25

Hej Hej!


Snabbt inlägg nudå. Fick paket med posten idag =)

Gissa va de innehöll!! hihi Jo denna fina tröja som jag har beställt av självaste bilkungen Lukas "Kooz" Koos =)


FRAM

BAK 

TRYCKET BAK PÅ RYGGEN

TRYCKET PÅ RUMPAN  TRYCKET FRAM PÅ HÖGER SIDA       

Kärlek på hög nivå och det lär lätt bli min favorit tröja fast att det är varmt ute =) hihi Stort tack till Lukas Kooz!

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards