streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2012

Av Mandy Wollersheim - 11 maj 2012 23:13

Igår den 10 Maj somnade min morfar in lugnt och stilla i sitt hem i Tyskland efter en tids svår sjukdom. Han blev diagnostiserad med svår lungcancer efter jul och sedan dess har det bara blivit värre och igår somnade han äntligen in och slapp lida mer om man nu kan säga så.


Jag är väldigt glad att vi var ner i Tyskland och hälsade på honom för lite mindre än 2 veckor sedan eftersom det blev sista gånger jag såg honom. Jag är så klart ledsen och det gör ont i hjärtat men jag är också lätta för hans skull. Nu har han kommit till ett bättre ställe där han slipper lida mer. Jag kommer i håg min morfar som en rund lite tysk gubbe som älskade och alltid hade cowboyhatt på sej :D Det är den bilden jag vill ha kvar av honom när jag tänker tillbaka. Här är en bild jag tog nu när vi var nere sist:

 


Jag kommer att åka tillbaka till Tyskland för begravningen men datumen är inte fastställd än. Jag är både rädd och förväntad inför det för jag har aldrig i varit med om en Tysk och katolsk begravning så det kommer att bli något helt nytt.


VILA I FRID MORFAR! DU ÄR SAKNAD OCH FÖR EVIGT ÄLSKAD!!

24 December 1942 - 10 Maj 2012   


...

Av Mandy Wollersheim - 4 maj 2012 17:33

Det händer för mycket saker i mitt liv just nu för att jag ska orka skriva här. Har varit i Tyskland ett tag eftersom min morfar är sjuk. Han har fått lungcancer och det går fort utför. Eftersom hans cancer sitter vid lungorna så täpper den igen matstupen så att han inte kan äta. Detta har resulterat i att han har minskat över 60 kilo på mindre än 3 månader.


Jag återkommer med uppdatering när jag känner att jag orkar lägga upp bilder och mer text!


Håll ut mina älskade läsare//

 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards