streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 6 juli 2011 14:11

Som jag skrev igår/i natt så har vi varit med farmor på sjukhuset för hon skulle röntga nacken och ryggen. När vi väntade på farmor så passade jag, brossan och mamma på att fika lite. För mej och mamma blev det kaffe och brossan valde festis. Det var ju trots allt klockan 08:00 på morgonen =) Efter farmors sjukhusbesök så åkte vi till MAXI och handlade bullar och en pool och sen körde vi till Lidl och handlade mjölk och lite sånt annat som inte finns på andra ställen.


När vi kom hem så skulle vi pumpa upp poolen men hålen där man pumpar var för stora för vår lilla handpump så brossan tog fram kompressorn :P Här är några bilder från när han blåser upp poolen:

       


Nu ska jag, brossan och en kompis snart gå och bada i den stora poolen på området. Är lite lättare att dyka och busa i den eftersom det är "lite" större och "lite" djupare än den på bilderna =) Kommer nog några bilder senare men inga på min kompis för hon vill inte vara med på bilder. Jag respekterar hennes åsikter!

Av Mandy Wollersheim - 6 juli 2011 00:58

Hej Hej bara lilla jag som tittar in för ett sent eller tidigt inlägg =)


Gick och la mej i tid igår Tisdag och sov typ 1 och ½ timme och sen vaknade jag och kan absolut inte somna om   Får bli att titta på Heartland sesång 3. Ska ladda upp den här på bloggen när jag har fått ihop alla embed koderna. 


Hur som  helst så ska detta avsnittet av Heartland handla om spöken och döda hästar så vi får väl se. Kan ju bli riktigt läskigt   


Tack för att ni läser min blogg. Ni är betydelsefulla ALLIHOPA!!


Av Mandy Wollersheim - 5 juli 2011 17:12

På begäran av söta Neo så kommer jag nu att göra ett Lukas Koos inlägg =)


De flesta personer som känner mej vet om att jag älskar allt som har med bilar att göra och en bilbyggare som jag verkligen älskar är LUKAS "KOOZ" KOOS!! Han bygger sjukt snygga bilar! Genom åren har jag samlat på mej lite olika "KOOZ" saker. Här är bilder på mina 3 tröjor som jag har köpt:


Tröja nummer 1: 

Modell: Sweatshirt

Text: Kooz.se loggan och mitt namn i reflex

 

Tröja nummer 2:

Modell: Sweatshirt

Text: Zpirit loggan och mitt namn i reflex


Tröja nummer 3:

Modell: Sweatshirt med dragkedja

Text: Kooz.se loggan och mitt namn i reflex

CD/DVD skiva med musik och bygget av Zpirit: Autograf av Mister Kooz himself =)

och sist men inte allt så kommer det en bild på mej och Lukas på Vallåkra förra året. ( Ber om ursäkt för hur jag ser ut men hade typ legat sjuk i hög feber i 2 veckor när denna bilden togs :/ )Såja de va detta inlägget de =) Vi hörs när vi ses och vi ses när vi hörs    

Av Mandy Wollersheim - 4 juli 2011 17:33

Lite olika musik stilar som jag gillar =) Allt från In Flames och Hammerfall till Michael Wendler =)


Hammerfall - Remember Yesterday

Hammerfall - Always will be

Hammerfall - Hearts on fire

Hammerfall - Let the hammer fall

Hammerfall - Last man standing

Hammerfall - The fallen one

Hammerfall - End of the Rainbow

Hammerfall - Blood Bound

Hammerfall - Back to back

The Poodles - One night of passion

In Flames - Deliver us

In Flames - Trigger

Michael Wendler - Heuchler

Michael Wendler - Wenn alle stricke reisen


Ja där hade ni lite musik som finns på min Mp4 =) Älskar tysk musik men det kan nog bero på att jag är halvtysk och förstår vad dom sjunger ;P


Förresten jag missade 2 av mina favvo låtar...också på Tyska!


Big Brother allstars - Unser Haus

Big Brother allstars, Franziska - Ich bleib bei dir


Hade bra så hörs vi

Av Mandy Wollersheim - 4 juli 2011 12:56

Sitter just nu och tittat på sjukt snygga Bear Grylls i Ultimate Survival  Jag älskar att sitta och titta på när han tar sej igenom olika terrenger och man kan faktist lära sej bra saker. Som föredetta scout, eller ja så får man ju inte säga för om man en gång har varit Scout så är man alltid det men som föredetta AKTIV Scout så kan jag redan några av överlevnads knepen  


Bear är just nu i Guatemala och klättrar på en vulcan. Fatta hans underbara liv!! Jag skulle lätt vilja vara som honom! 


Ska snart slänga mej i duschen och åka till biblioteket i Hjärnarp för att lämna mina böcker och hämta min sommarbok   Undrar vad det finns för böcker. Jaja vi får se. Kommer tillbaka senare och berättar vilken bok jag valde.

För er som undrar vad С уважением betyder så kan jag berätta det för er. Det betyder "Med Vänliga Hälsningar" på Ryska =)

Av Mandy Wollersheim - 3 juli 2011 22:09

Bilder på lite olika saker =)

         

Ja så kan de gå när inte haspen är på XD Nä men iallafall så blev de bra bilder på "Lilla Kyckling" och kanske inte så bra bilder på brossan men han visade sitt rätta jag iallafall XD


Hade gött


Av Mandy Wollersheim - 3 juli 2011 18:47

Har som jag skrev i föregående inlägg vart på stranden. Hade skit kul med brossan :

       

Har några videor också men dom lägger jag inte upp för några av klippen hamnade på fel håll och några är med dålig kvalite ;P


Förresten så glömde jag nämna att jag om min "syrra" (Bästa vän) skulle sovit i tält natten till idag men det blev ändrade planer. Vi hade gjort allt färdigt och rest tälten och fått det jätte mysigt vid 00:15 tiden. Sen ringde hennes mobil och det var nått jävla kreep som inte ville lägga på och han var sjukt otrevlig så min kompis blev jätte ledsen och sen ville ingen av oss sova i tält längre så vi körde henne hem för hon ville det. Jag hade fan också velat åka hem till mina föräldrar om det ringde någon sån sjuk person till mej mitt i natten   Men vi får ta tältsovandet någon annan natt. Älskar dej gumman (Lägger inte upp några bilder och använder inte hennes namn för hon vill inte det och om ni inte kan leva med det utan måste kommentera att jag inte har några kompisar så tycker jag att ni kan hitta en annan blogg att läsa för då behöver jag inte er här!!)

Av Mandy Wollersheim - 3 juli 2011 15:09

Jippiiee pappa ringde för ett tag sen och sa att vi skulle köra till stranden med farmor =) YEAH stranden is dah shiiiit!! hihi Sprang fort som fan och satte kameran på laddning så att jag kan få några bra fotton både ovanför och under vattnet. Jag älskar verkligen min kamera eftersom den är vattentät! Så najs men bilderna kunde ha varit liiiite bättre kvalite på men man ska fan inte klaga.


Kommer tillbaka senare i kväll med fotto och uppdatering. Hoppas ni har en toppen dag precis som jag.

MVH

 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards