streetraceisalifestyle

Alla inlägg under december 2011

Av Mandy Wollersheim - 19 december 2011 03:00

Kan inte sova för jag har resefeber redan fast att det är 3 dagar kvar tills jag ska åka. Hur som helst så hittade jag en massa frågor som jag tänkte svara så bra jag kan på. Det kanske jag kan bli lite tröttare av ;D


1. Det första du tvättar i duschen?
Håret

2. Vad har din favorit hoodie för färg?
Svart<3

3. Gillar du kaffe?
Jupp har gjort det i mer än 11 år

5. Hur mår du just NU?
Trött men kan inte sova och har resfeber inför Tysklandsresan

6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
"N"

7. Säger du aim eller a-i-m?
Va fan är det för något?

8. Berätta om din senaste dröm.
Jag drömde att jag körde Street Race med en otroligt snygg Subaru och jag vann!

9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Vet faktiskt inte. Har så många favoriter så det skulle nog kunna gå

10. Vad vill du ha just nu?
Torsdag? ;D

11. Använder du tandtråd?
Nej faktiskt inte :/

12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp?
FORD!!!! Haha det är ingen bil! XD

16. har du räknat till 1000 någon gång?
Många gånger. Speciellt när jag inte kan sova så räknar jag först från 0 till 1000 på svenska och sen Tyska och sen Ryska. Sen börjar jag om på svenska igen och räknar ner från 1000 till 0 och sen gör jag samma sak med Tyskan och Ryskan :P

17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Biter. Speciellt om det är isglass för jag älskar kraset som blir i munnen då!

18. Använder du smileys?
Ibland :P

19. Hur många sovrum finns det i ditt hus?
Mammas och Pappas, Brossans och mitt

20. Har du träffat någon kändis?
Ganska många faktiskt :D

21. Gillar du keso?
Usch nej!

22. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Hangover

23. Hur många länder har du besökt?
2 Tyskland och Danmark

24. Är dina föräldrar stränga?
Nej inte så värst. Lite sådär lagom

25. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Det står på min lista med saker som jag ska göra innan jag dör så JA! :D

26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush?
Varför skulle jag vilja göra det? :S

28. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Räknas mina ögon? *-*

30. Brukar du hyra film?
Det händer ibland men jag brukar oftast köpa

31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna?
Har tagit studenten i somras så har inga matte lektioner längre :P

35. Vart kommer du vara på Lördag?


I Tyskland


36. Bruna eller vita ägg?
Spelar ingen roll för jag äter ändå bara gulan :P haha

37. Gillas musik?
Jadå det är avkopplande

38. Brukar du åka tåg?
Nej inte så ofta

39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY?
Nej men min vän och hennes familj dog :´( R.I.P<3

41. Vad är det för dag idag?
Måndag

40. Vad åt du till lunch?
Har inte ätit någon lunch än men jag är sjukt hungrig

43. Vad gör din bästa vän imorgon?
Går i skolan skulle jag gissa på

46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"
Ja det har jag. Var kär i samma kille från första dagen i lekskolan tills jag slutade nian. Vi gick i samma klass så jag träffade honom nästa varje dag :)

47. Vad tycker du om new york yankees?
...

51. Har du lockigt hår?
Nej men jag önskar verkligen att jag hade det! Mitt hår är så spikrakt som det bara kan bli!!

52. När grät du senast?
Idag...när jag tänkte på hur mycket jag älskar min bror!<3

53. Har du gått in i en vägg någon gång?
Haha nej men jag har sprungit in i glasdörrar flera gånger XD

55. Har du köpt någonting från H&M?
Jadå några gånger

56. Favorit årstid?
Alla årstider har sin charm

61. Vem höll du senast i handen?
Pernilla när jag målade hennes naglar :D

62. Sover du med TVn på?
Har ingen TV på rummet

63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan?
Ja några gånger

64. Tycker du att du är gammal?
Jag är 20 år och några veckor så nej det tycker jag inte

65. Är du mörkrädd?
Både ja och nej. Beror på hur kompakt mörkret är!

66. Gillar du ditt liv just nu?
Det duger

67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Inte vad jag kan komma på. Jag brukar duscha först och sedan lägga mej i badkaret. Vill ju ligga i rent vatten och inte smutsigt som det blir om man badar först och duschar sen :/

68. Knackar du trä?
Vadå?

69. Har du bra syn?
Kanske de

70. Kan du slicka dig på armbågen?
Nej det kan jag och nej jag testade faktiskt inte ;P

71. vart är dina föräldrar just nu?
I sovrummet och sover skulle jag gissa på

72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss?
Nej

73. Vilken CD kommer du köpa härnäst?
Vet inte

74. Vad har du på dig just nu?
Trosor, Sport BH och Linne

76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster?
Jadå många gånger :P Men behöver inte göra det för jag har en egen verandadörr på mitt rum :P

77. Är det ok att ljuga för dig?
Det beror lite på vad det är för lögn. Är den för att rädda mej från att bli sårad så är det väl okej antar jag

78. Vad är det senaste du köpte?
En bak tidning på Arons

79. Hur ofta pratar du i telefon?
Jag HATAR att prata i telefon!

80. Har du ett komplicerat förhållande med någon?
Räknas min kudde? XD

81. Hatar du mer än 3 personer?
Haha ojdå den lista är längre än tomtens önskelista från alla barn i Sverige!

82. Har du fällt någon?
Om det räknas att jag har slagit någon så att den ramlade så ja det har jag!

86. Använder du sushipinnar?
Kina pinnar? Ja det gör jag

87. Är du för förlåtande?
Beror på vad det handlar om att förlåta

88. Äger du någonting från Hot Topic?
Från var då?!?!

89. Äger du ett vapen?
Ja...ett antal knivar

90. Brukar du busringa?
Hatar att ringa remember?!

91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott?
Ja

92. Gillar du ditt hår?
Ja det är väl helt okej men det hade varit snyggare om färgen höll så som frisören hade fixat det. Det ska vara vinrött men nu är det rosa :S

94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Min bror!

95. Hur ofta använder du MSN?
Använder inte msn

Av Mandy Wollersheim - 15 december 2011 16:52

Jaha idag har jag varit hos sköterskan och fått min inhalator med medicin mot min gran allergi. Får alltid andnöd och kvävningskänslor när jag får ett allergianfall men nu kanske jag slipper det men denna saken. Har aldrig haft en sådan innan så vi får väl se hur det fungerar :D


Här är bilder på den:

   

Den är ju ganska så söt :P hehe


Nu kan jag ju äntligen åka till Tyskland och känna mej ganska så säker på att jag inte behöver åka till akuten för att dom har gran överallt där. Men för att vara på den säkra sidan så tar jag men mej mina tabletter ändå. Man vet ju aldrig hur det går men en ny medicin :P

Av Mandy Wollersheim - 11 december 2011 19:45

Igår var vi först på julbort på vårt lokala ICA men eftersom jag inte äter julmat så drack jag bara julmust :P hehe




Efter att vi hade varit på julbord så körde vi för att kolla olika hamnar och hur det såg ut efter stormen. Här kommer en hel del bilder:


                                                                                                                                                                                                                     

Av Mandy Wollersheim - 8 december 2011 17:37

Idag när jag och hade varit på ÖoB och handlat och kom till bilen och satt oss och precis skulle köra iväg så såg jag att det satt en äldre farbror i bara en tunn sommarjacka, slitna jeans och sandalen utanför dörren vid skylten och bad om pengar. Jag blev så ledsen för jag tyckte så synd om honom. Det syntes verkligen att han var ÄKTA fattig om man nu säger så. Ingen som verkligen har pengar sätter sej på frusen mark i jeans som knappt sitter ihop och med en så tunn sommarjacka när det är runt 0 grader ute. Det stack verkligen till i hjärtat och jag fick tårar i ögonen för jag hade inte sett honom innan för då hade jag gett honom alla pengar jag hade i fickan. Det var 43:- och dom hade han verkligen varit värd. Denna stackars farbror. Han var nog närmare 70 år. Får tårar i ögonen bara jag tänker på det faktiskt :´(


Jag skäms för att jag ibland tycker att jag har det så jävla dåligt. FY FAN ALLTSÅ! Här sitter jag...INNE...i värmen och klagar på att jag än det ena och än det andra fattas och där sitter han och många andra och hade varit glada om dom bara fått komma in i värmen och värma sej lite. Folk borde tänka innan dom klagar :´(

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards