streetraceisalifestyle

Alla inlägg under februari 2013

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej!

Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi

 

Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det ska jag tala om för er/dej! Jo det är nämligen så att jag är en kristen :P hihi Så nu vet ni det. JAG ÄR KRISTEN OCH JAG TROR PÅ GUD! Men och jag menar verkligen MEN (!!) jag tänker INTE INTE INTE tvinga på er min tro och jag tänker INTE predika för er ;D hehe Nejdå sån är inte jag men jag tror ändå på gud och sedan förra Lördagen så är jag aktiv medlem i KU vilken betyder Kyrkans Ungdomar :D Jag lovade er i början på inlägget att jag inte tänkte predika så det gör jag inte heller men jag måste få säga att vi har himla roligt när vi träffas och har KU kvällar. Vi äter god mat och sjunger, spelar spel, tittar på film eller pysslar och sen så har vi en underbar andakt där vi sjunger och läser lite ur bibeln. Det är absolut inte så att vår "ledare" Gunilla står med en piska och slår oss om vi inte lär oss hela bibeln utantill haha nejdå absolut inte XD Vi lär på ett roligt sätt och det är det som gör det så kul :D Här är lite bilder från en andakt vi hade i Lördags :D

       

I Lördags fick vi även beställa kläder och smycken med kristet budskap. Här är vad jag beställde och jag är stolt över att bära dessa saker :) (Klicka på var och en bilderna för att komma till hemsidan)

 

      Jag valde det blåa :D    

Jag valde den pennan med ordet TRUST på :D  

Här en bild på mej med de två korsen som jag har beställt. Dessa två svarta räknas som ett halsband och dom passade perfekt ihop med mitt guldkors som jag fick av morfar och mormor när jag konfirmerade mej 2006

 

Helt ärligt och jag menar verkligen det när jag skriver det så tänker jag ha mina Konsmo Lupo jeans och hood tröjan med korset imorgon när jag ska till Ekebo och skaka rumpan :) Ska även ha de svarta halsbandens som jag visar på bilden och mitt armband. Det kommer att se awesome ut!!

 

Ja detta var väl allt för idag :D

Hade bäst mina älskade vänner// Mandy

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards