streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juli 2011

Av Mandy Wollersheim - 25 juli 2011 18:44

Har nu fått reda på att The boys in blue åker med tåget till Köpenhamn imorn klockan 06:00 så jag hinner inte träffa dom imorgon men jag ska köpa en sådanhär bok:


Sen så hade jag tänkt att jag skulle skriva ett litet gulligt brev till dom där nere i Down Under på Bondi Beach och be att få allas autografer. De går väl att skicka sånt brev/ paket som man betalar för att få tillbaka igen. Så som folk gör när dom vill ha autografer av andra kändisar =)

 

Av Mandy Wollersheim - 25 juli 2011 15:15

Är sjukt besviken på mej själv idag och skulle helst av allt vilja skuta mej i huvudet med en bazooka! Jag förstår inte hur en människa kan vara så jävla feg som jag är!!!!!! Var i Tylösand idag och skulle "jaga" the boys in blue från Bondi Beach och när jag kommer dit så har jag två av killarna framför mej men jag vågar inte gå ifatt dom och fråga efter en bra bild eller autograf utan jag tog en bild på dom bakifrån och sen följde jag efter dom på lagom avstånd tills dom kom till livräddarhuset. Denna bilden fick jag:

Bilden är på Andrew Reid till höger och jag tror att det är Troy Quinlan till vänster. 


Fatta att jag känner mej misslyckad och besviken. Funderar på att be pappa köra dit imorn igen och verkligen leta upp alla då så ja får fotto och autografer men problemet är att dom åker vidare på sin resa imorn och jag vet inte när dom åker :´(


Här är några fler fotton jag tog i Tylösnad:

     


Vi får väl se eller så köper jag boken om livräddarna och skickar den till dom i Australien så att jag kan få allas autografer och sen förhoppningsvis så skickar dom tillbaka den till mej om jag betalar.

Av Mandy Wollersheim - 24 juli 2011 20:25

Har precis bakat en coklad kaka som jag såg innan. Den belv sjukt god! hehe =) Har redan "smakat" på den 3 gånger ;P Sitter just nu och tittar på Navy Seals: Class 243. Älskar såndana program! Det är spännande att se hur folk beter sej. Dom är verkligen tuffa och "lärarna" skriker så att man nästan blir rädd men vill man bli den bästa av de bästa så får man bita sej i läppen och gilla läget!


Nu ska jag titta vidare och sen får vi se vad som händer sen. Livet behöver inte alltid vara planerat in i minsta detalj. Jag vet iallafall att ljuset brevid mej kommer att brinna tills jag går och lägger mej. Det ljuset brinner för alla i Norge som behöver hopp och stöd!

 

...

Av Mandy Wollersheim - 23 juli 2011 19:29

Det är helt ofattbart att ett land som har förknippats med paradiet nu helt plötsligt är bombernas och dödens land. Jag har inget här att skriva på bloggen eftersom jag inte tycker att något jag skiver just nu spelar någon roll. Jag vill bara att alla i Norge som har mist någon eller fått någon i sin närhet skadad att ni ska veta att jag lider med er! Jag kan fortfarande inte förstå att det har hänt!!


Eftersom jag älskar Norge och deras vakra språk så har jag funnit stöd och styrka i deras nationalsång. Den är verkligen vacker. Ta er tid att lyssna på den!

Av Mandy Wollersheim - 23 juli 2011 03:09

  Har haft ett ljus tänt brevid sängen ända sedan 21:00 igår Fredag. Har fått byta ljus 1 gång eftersom det första ljuset bran ner till slutet. Det känns skönt att ha ett ljus brevid mej för det känna som att så länge ljuset brinner så brinner hoppets låga vidare för alla i Norge. Men jag vågar tyvärr inte ha ljuset tänt när jag ska sova så därför så letade jag upp detta ljuset som alltid kan "brinna" utan att slockan och därför så slocknar inte heller hoppets och livets låga!!


R.I.P Alla dom som dog <3 

Av Mandy Wollersheim - 22 juli 2011 21:33

Känner inte för att skriva något här idag. Känner bara att jag vill skrika och gråta och krama om alla i Norge. Flera familjer har blivit splittrade på grund bomben och dödsskjutningen. Hur fan kan man va så OND?!


Till mina vänner i Norge så hoppas jag att ni alla mår bra. Vissa har jag fått tag i och fått reda på att ni mår bra men det finns fortfarande personer som jag inte har fått någon kontakt med. Just nu hoppas jag bara på den bästa utgången på detta kaouset!

Av Mandy Wollersheim - 21 juli 2011 18:18

Hittade en gammal låt på datorn som jag verkligen gillar:

Magnus Carlsson är så jävla het!!!


Här är orginal låten:


Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards