streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 31 maj 2011 18:37

Nr 1. Förhoppningsvis ha ett jobb så att jag kan få en inkomst.


Nr 2. Om inget otänkbart händer så ska jag nog ha mitt körkort innan detta året är slut. Jag vet att jag har varit slö med det. Jag vill jätte gärna ha de men jag har inte orkat att göra något för jag är sjuk så ofta utan att någon vet vad det beror på mer än att jag har dåligt immunförsvar.



Nr 3. Om  jag har riktig tur så kanske läkarna har kommit fram till vad som är fel med mej. Kanske har dom kommit fram med någon medicin som kan få mitt immunförsvar på rätt bana igen!


Av Mandy Wollersheim - 31 maj 2011 16:48

Hej bloggizzar!



Ville bara säga att det blir inte så mycket skrivande här idag. Har fruktansvärt ont i halsen. Hostar så att jag inte kan andas. För typ 2 minuter sedan så hostade jag så mycket så att jag spydde upp allt vatten som jag har druckit XD Ursäkta mej att jag skrattar åt mej själv men jag satt och pratade med mamma och så fick jag en hostattack och sen så spydde ja upp allt vattnet i handen!!! XD hahahahahaha Lite roligt får man ju ha åt sej själv! Iallafall så är det lite lättare att andas nu men det kommer i intervaller så snart kommer väl en hostattack till.


Är för övrigt jätte ledesn för att jag inte kunde följa med klassen till stranden idag. Hade sett fram emot det så in i helvete och sen så blir de såhär. Det är inget kul alls!!


Ni får ha de så bra tills jag uppdaterar igen men nu vet ni att det kan ta lite tid!


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 30 maj 2011 20:14

Fick precis reda på att jag ska få testa Rysk Youghert :D De ska bli skojj. Hoppas att den är god. Förhoppningsvis så får jag rabatt kupongen denna veckan och då ska jag uppdatera här vad jag tycker om den.


MVH

Miss StreetRace 


Av Mandy Wollersheim - 30 maj 2011 19:18

Det jag saknar mest är min underbara gossekanin Tiger. Han var min bästa vän och jag kunde berätta allt för honom utan att han berättade det vidare till någon ;P Han är fortfarande min bästa vän fast på distans ;D Han sitter uppe i himlen och tittar ner på mej och vi pratar med varandra via telepati. När jag tänker på honom så känner jag att han lyssnar på mej. Han lämnade mig den 5 April och det går inte en dag utan att jag saknar honom i hans bur men jag tror på största allvar att han har det bra där han är nu. Jag tror att han tackar mej för att jag gjorde slut på hans lidande. Det hade ju inte varit rätt av mej att behålla honom för mina personliga känslor när han inte mådde bra.


Hihi min lilla nyfikna noffe ;D hihi <3<3 

Av Mandy Wollersheim - 30 maj 2011 19:15

Just i denna sekund så skulle jag villja veta om jag har fått mitt jobb eller inte. Skulle vara väldigt skönt om personen ville kontakta mej så jag slipper sitta på nålar och hoppa 2 meter upp i lufter varje gång det ringer eller jag kollar min mail.

Av Mandy Wollersheim - 30 maj 2011 17:14

Hittar ingen bild :S Vet att de ska finnas i någon av mapparna på datorn men ja kan inte hitta den. Ja kan ju säga att jag är änglablond från början som på denna bilden. Här har jag inte gjort något alls med mitt hår utan det är helt naturligt:  Nu har jag denna hårfärgen:

Haha bjuder på bilden XD  

Av Mandy Wollersheim - 30 maj 2011 14:34

Idag fick jag inte bara en utan tre stycken sånna här chokladkakor i bevlådan. Chokladen kommer från Svenska Chokladfabriken i Malmö. Chokladen heter Masterblend och är 70%. Den passar bra till bakverk och matlagning så jag måste hitta något mumsigt att baka nu när långhelgen smyger sig på. Tack så jätte mycket till Per som skickade dessa choklad till mej.

 

Av Mandy Wollersheim - 29 maj 2011 16:17

God Morgon sen typ 2 timmar tillbaka :D Har varit en rikigt slöfock idag men det har jag rätt att vara för det var en ganska krävande dag igår. Gick upp klockan 04:00 och gjorde mej färdig. Åkte hemmifrån vid 05:00 ungefär och var framme i Helsingborg precis när färjan gick så de va bara att sitta o vänta XD När vi kom över till Danmark så va de inte så mycket folk ute på vägarna och det var ganska skönt för då var det bara att trycka plattan i mattan och låta bilen sträcka ut sej på vägen. Klockan 09:15 åkte vi med båten till Puttgarden. På båte åt jag fisk och pommes och gud va gott de va!! Väl framme i Tyskland så åkte vi först till KIK där jag köpte kläder. Detta hamnade i min shoppingbag:

Playboy linne rosa

Playboy linne svart

Rosa blommig en armig tröja

Svart halterneck linne med drapering

Orange halterneck linne med drapring


Jag köpte även en Svamp Bob fyrkant bakfrom :D


Efter att vi hade varit på KIK så gick vi vidare på den mysiga lilla gatan. Det var Italienska dagar så dom spelade musik och det fanns karuseller. Jag och mamma drack öl hon en trevlig liten gubbe. Sen kollade vi i lite fler affärer men köpte inget så vi bestämde att vi skulle åka vidare till Calles men det var en STOR FET MEGA besvikning!! Så mycket folk på så liten plats och så utplockat sortiment. Jag köpte iallafall en Vodka banan som va sjukt god att blanda med Sprite så de ska de lätt drickas på min student :D


Efter besvikelsen så åkte vi vidare till BorderShop där vi handlade en hel del! Hela familjen tyckte att de va kul att spegla sej i den roliga spelend som fanns på godisavdelingen:

Mamma och Pappa :D

Brossan och Lollo - Kärleksparet

Brossan och Lollo igen :D

Jag, Brossa och Lollo XD

Brossan leker själv XD hahaha

Brossan igen XD         


På vägen hem så stannade vi vid FarÖ bron och fikade. Brossan passade på att fotta lite:


På båten hem mellan Rödeby och Puttgarden passade jag på att köka fisk och pommes igen för jag var hungrig och fisken var god! När vi kom över till Danmark så somnade jag i bilen i en "LITE" konstig possision XD

Brossan och Lollo tyckte att de va kul att fotta mej när ja sov XD hahaha Hade lite ont i ryggen sen när ja vaknade.


När vi väl kom hem så va klockan närmare 21:30 och då va ja jävligt trött så ja gick nästan direkt och la mej.






     

MVH

Miss StreetRace         

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards