streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Släktmiddag =)

Av Mandy Wollersheim - 27 juli 2011 22:39

Idag har jag och resten av familjen varit hos farmor och farfar. Farfars syster och pappa och deras dotter och hennes man var och hälsade på =) Det var kul att träffa dottern och hennes man för det var första gången jag träffar dom så att kan kan komma ihåg de sen. Vi hade väldigt trevligt och åt god mat. Fixade några bilder:

 

När vi hade ätit klart och pratat i några timmar så följde alla förutom farmor och farfar med hem till oss för dom ville kolla hur vi bodde. Dom stannade väl ungefär 1 timme och pratade och kelade med katterna och sen åkte dom hem.


När dom hade åkte hem så körde vi en runda med caben. Vi hamnade i Båstad och sen på vägen så stannade vi och tog fotto. Njut av himlens vackra färger!: (jag vet att många ser likadana ut men det är dom inte. Det är detaljer ;P )

                       

Behöver jag säga att jag är en livsnjutare och att jag njuter av det som finns framför mej?! =) Jag fick även 2 ganska bra bilder på mej själv:

Sitter och sjunger på den sista bilden så därför ser ja så mongo ut men de bjuder jag på en så underbar dag som denna =) hehe


Ses imorn

Over and Out   


P.S: Jag har laddat upp 502 bilder denna veckan varav 500 av dom är med avancerad uppladdaren så nu får ja ladda upp bilderna en och en de sista dagarna på månaden men jag gör allt för er läsare =) D.s

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards