streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 14 maj 2011 16:27

1. Jag heter Amanda men kallas för Mandy, Mandissen, Manda eller ibland även Bitchen.


2. Jag ÄLSKAR Subaru Impreza WRX Sti!!!


3. Jag gillar att rita när jag får vara ifred och har lång tid på mej. Jag är lite av en perfektionist :D


4. Jag är snart 20 år gammal (30 Oktober)


5. Jag ska utbilda mej till Ordningsvakt, väktare eller hundförare.


6. Jag älskar bilar!!!!


7. Jag är ett äkta kinderegg ;D Blond innuti och brun utan på...asså hårfärgen XD


8. Jag är typ 50% tysk


9. Jag ska flytta till Australien någon gång i mitt liv.


10. Jag älskar att sjunga och spela instrument. Har spelat blockflöjt, altflöjt och tvärflöjt i många år. Kan även spela piano, trummor och gitarr :P

Av Mandy Wollersheim - 14 maj 2011 03:57

Tjena!


Nu har brossan kommit hem igen så nu kan ja äntligen gå och lägga mej utan att behöva oroa mej längre. För er som inte fattar vad jag har oroat mej för så kan ni läsa inlägget innan detta så fattar ni nog ;D


Natti Natti


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 14 maj 2011 02:01

Tjena bloggen!

Här kommer ett lite nattligt inlägg från lilla mej. Sitter här vid datorn och lyssnar på musik, ritar och väntar. Nu kanske ni undrar vad jag väntar på och det kan jag berätta för er att det jag väntar på är att min bror ska komma hem. Han är på Street Race i Helsingborg. Igår fredag så var det som bekant fredagen den 13 men det var oxå 2 månader sedan min bror var med i bilolyckan som jag skrev om innan. Så för exakt 2 månader och några timmar sedan så ringde telefonen med det hemska beskedet om hans olycka. Klart att man känner sej lite orolig när han är borta på natten igen men man kan inte oroa sej för mycket för det är inte bra för själen. En sak är säker iallafall...jag sitter vaken tills han kommer hem. Kommer ändå inte kunna sova om jag går och lägger mej. Här är lite resultat på vad som har hamnat på papper änsålänge:


Ritade av mej själv som katt. Tjock och lat ;D haha korven ligger så nära mej ändå såååååå långt borta XD 


" Jag kan visst dra in magen så jag blir smal. Titta här!! " Hahaha XD 

" WTF?!?! SE UPP MÄ VAR DU TRAMPAR DIN JÄVLA FETT KLUMP!! DE VA FAKTIST MIN SVANS SOM VAR UNDER DINA SKOR!!! "


Från lat till bitch på under 10 sekunder! XD hahahaha  


Kommer tillbaka och uppdaterar detta inlägget senare med fler bilder :D Blir nog en hel del i min väntan :P Hihi


Hörs och ses


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 13 maj 2011 22:22

God kväll alla min StreetRaceisar ;D


Sitter just nu med mamma och tittar på Tokia Hotel konsert på MTV NHD. Asså ja bara ÄLSKAR Tokio Hotel och Bill!! Han är så sjukt snygg :P Men om jag ska va ärlig så gillar jag deras tyska låtar bättre än dom engelska. Men det kan ju ha och göra med att jag är halv tysk så ja fattar va dom sjunger om. Har 4 CD själv med deras gammla låtar.  Mina favorit låtar är följande: Schrei, Durch den monsun, Leb´die sekunden, Über ende der welt, Spring nicht, Heilig, Monsoon, Don´t jump och Rescue me.


Jaha ja ja tänkte att jag skulle lägga upp länkarna till sångerna här under:





Ja de va  alla som ja kan komma på just nu. Ska försöka göra en lista på alla mina favort låtar. Haha de kan bli en lång lista för ja har massa favorit låtar. Både svenska, danska, tyska, engelska och ryska. Har säker glömt något språk. Jag återkommer med listan när jag har färdigställt den ;D


Hade gött


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 13 maj 2011 16:28

En person som är väldigt speciell för mej är min bror. Han är både min bror och min bästa vän! Utan honom skulle jag inte vilja leva.

Som jag har skrivit i innan här på bloggen så har vi ungefär samma intressen. Vi ÄLSKAR bilar och allt som har med dom att göra båda två. Det är nästan aldrig tråkigt när han är i närheten. Fast att han är min lillebror så är han min förebild. Han är min "my insperation and my shining star"!! Här är en video som jag har gjort till honom :D



 

Av Mandy Wollersheim - 13 maj 2011 16:17

Båten mellan Danmark och Tyskland :D 


Chokolanden express i Köln :D

Av Mandy Wollersheim - 12 maj 2011 22:23

Har ritat några fler bilder :D Titta och njut eller skit i de och tjut!


Det är inte alltid så lätt att vara en stackars jordgubbe som är vrålhungrig och sugen på hamburgare när man bara har råd men lite jordgubbssaft :D  


Utmanade mej själv lite. Sa till mej själv att jag skulle ta fram en bild på en lastbil på google och sen så skulle jag rita av den så bra det bara gick på under 5 minuter. Om jag klarade det så skulle jag få ett stort glas med coca cola. Jag klarade det men den är lite sne och ving men vafan 5 minuter är ju inte så lång tid så ja hann inte med alla detaljerna! :D 


Nu börjar de fan gå utför här! XD haha 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards