streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 23 maj 2011 17:31

Denna bilden är på min bror (Till vänster) och vår kompis Andreas Wennberg (Till höger) Bilden är tagen på min 16 års fest den 27 Oktober 2007. Alltså är den över 1 år gammal. Snarare 4 år ;D hihi

Av Mandy Wollersheim - 23 maj 2011 15:50

Well hello there :D


En ärlig fråga kräver ett ärligt svar: Är det bara jag som är sjukt jävla piss trött på skolan?!?!?!?


Asså serriöst så mår ja fucking dåligt när jag kommer dit. Idag har varit en av de FÅ dagarna när jag har mått bra. Har haft Ryska som är ganska kul. Hoppas jag får ett VG för de skulle va sköjj och sen så har jag haft Småföretagande. Jag gillar Småföretagande lektionerna eftersom vi ha en jätte bra lärare. Han är snäll, rolig och framförallt INTE INTE INTE så tråkig och vi-ska-köra-allt-efter-gamla-vanor lärare. Han hittar på nya saker varje lektion och det är det som gör det så kul att ha lektion med honom!


Nu är jag äntligen hemma och där finns en person som kan få mej att kissa på mej bara den öppnar munnen. Såhär ser de ut när den äter jordnotringar över hela golvet!! XD hahahaha hur fan lyckas man?!?! HAHAHA Ja kissar snart på mej!!




Nu ska ja fortsätta på 40 Dagars listan. 


MVH

Miss StreetRace   

Av Mandy Wollersheim - 22 maj 2011 21:32

  Sov gott


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 22 maj 2011 15:50

Om man som jag lider av svår migrän som återkommer ofta så har jag ett litet tips till er. Det finns vissa sorters ansiktsmasker som består av en "tygbit" som är indränkt med ansiktsmaskmedel. När man har använt ansiktsmasken så kan man lägga den i ljummet vatten ett tag så att allt medel försvinner från den. Sen kan man lägga den i kallt vatten ett tag och sen lägga den som en kylande mask på huvudet. Det hjälper verkligen. Funkar även jätte bra om man har feber!! Sen när man har använt den så får man skramma av den försiktigt så att så mycket vatten så möjligt försvinner. Sen lägger man den i en plastpåse och försluter med tejp. Går att använda flera gånger om man är försiktig!


Detta var mitt tips. Ni kan väl skriva en kommetar och berätta vad ni tycker om mina tips. Gillar ni dom? Ogillar ni dom? Hur ska ja kunna veta om ni inte berättar ;D


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 22 maj 2011 00:25

Asså serriöst?! Vissa av dessa frågorna är ju totalt knäppa. alla bilder som man fotograferar betyder något. Vissa mer och vissa mindre men ALLA ALLA ALLA betyder något!! Jag kan inte välja en bild så ja skiter i de!

Av Mandy Wollersheim - 22 maj 2011 00:06

Den här bilden gör mej ledsen. Det är min bror på IVA (Intensivvårdsavdelningen) i Helsingborg efter att han hade varit med i bilolyckan. Jag vill aldrig mer känna mej så hjälplös som jag var de dygnen han låg nersövd!! ALDRIG MER! Jag är så fruktansvärt glad att han klarade sej undan med så pass lindriga skador som han gjorde. Men då menar jag inte att det inte var allvarligt för det var det!


Älskar dej brossan! Alltid du och jag mot världen! <3<3<3

Av Mandy Wollersheim - 21 maj 2011 18:18

Fick ett ryck och gjorde våfflor. Här är en våffla med grön "möglig" gärdde och glass ;D

Nu ska ja mumsa vidare. Vi ses när vi hörs och vi hörs när vi ses.

MVH

Miss StreetRace 

Av Mandy Wollersheim - 21 maj 2011 16:07

En av mina 2 favorit smycken sitter uppe i höger öra. Såhär ser de ut:


Mitt 2 favorit smycket är min tatuering. Vissa säger att det inte är ett smycke men jag tycker att det är det! Såhär ser den ut:

De står Skorpion på Ryska. Nästan ingen av mina kompisar tycker om den men jag ÄLSKAR den! Den är annerlunda och den är bara MIN! BTW så gillar jag Metallica stilen på texten. Artisten till denna coola tatuering är min vän Emeli Gyllix ;D  

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards