streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 19 maj 2011 20:55

Ja detta var inte så svårt. Jag vill/ ska bli Ordningsvakt, Väktare eller Hundförare!


Varför? Det har jag faktiskt inte en aning om. Jag tror att det kan vara för att jag vill ge mej in i "männens" jobb. Jag vill inte ha ett tjej jobb! Jag vill jobba hår och träffa nya människor. Jag vill även kunna hjälpa människor som behöver det.

Av Mandy Wollersheim - 19 maj 2011 20:31

Oj :S får jag bara välja en?!?! Jag kan inte bestämma mej för en så jag fuskar lite och skriver en lista på några av min favorit låtar. Det är ingen speciell ordning utan bara låtar som jag gillar och som betyder något för mej:


  • Call my name - Pietro Lombardi
  • I´m aldready there - Lonestar
  • I´ll see you again - Westlife
  • Goodbye my friend - Karla Bonoff
  • Ich denk an weihnachten - Michael Wendler
  • Skin - Ras Cricket

Ja de va några som jag kan komma på just nu :D Finns många fler men jag kan inte komma på de just nu.

Av Mandy Wollersheim - 18 maj 2011 22:47

Var inne och kollade på Mobiltillbehör på 24.se. Hittade just en så anti slip matta som ja o pappa köpte på Vallåkra förra året. Dom är hur coola som helst! Man sätter fast mattan på ett plant underlag och sen kan man tillexempel sätta fast mobilen utan att den rammlar av...även om det plana underlaget är en vägg!! Här är länken till mattan: http://www.24.se/antisliphallare--stickymat-vakuum-for-instrumentpanelen-p-13360-c-784.aspx



Av Mandy Wollersheim - 18 maj 2011 22:32

Var inne på http://www.tidningskungen.se/ hemsida och tittade runder. Jag älskar deras breda sortiment och att de ha tidningar från många länder :D Jag är så sjukt sugen på tidningen "American Cheerleader"!!


Av Mandy Wollersheim - 18 maj 2011 19:46

Tänkte att jag skulle börja med en ny Menyavdelning: Miss StreetRace Tipsar. Här tänker jag skriva om små tips som jag vill dela med mej av. Dagens tips är följande:


Mascara

Om man som jag har köpt en ny mascara där man älskar själva mascara "färg smeten" men hatar borsten så kan man ta en gammal mascara som är slut med en borste som man tycker om och tvätta den. Sedan är det bara att använda den gamla borsten i den nya mascaran så får man ett grymmt bra resultat! Jag köpte Loreal Lash Architect 4D för någon vecka sedan och jag ÄLSKAR "färg smeten" men HATAR borsten! På den medföljande borsten så klumpar färgen ihop sej och då blir fransarna också ihopklumpade och det gillar inte jag så jag tog en borste från min gamla Max Factor Masterpiece Max mascara. Resultatet blir helt otroligt bra!!! Fransarna blir långa och särade. Såhär ser min mascara ut nu:

:D 

Riktigt bra borste!


Tack för denna gången. Miss StreetRace kommer med fler tips innom kort!

Hade gött

MVH

Miss StreetRace 

Av Mandy Wollersheim - 18 maj 2011 19:42

Oj oj oj detta var svårt!! RIKTIT svårt. Om jag ska börja med en dag så får det väl vara min födelsedag den 30 Oktober. Andra dagar som ligger höggt på min favorit lista är de dagar då det är tillexempel: ELMIA, Vallåkra, RIX Fm festivalen, Andra personers födelsedagar eftersom jag gillar att se andra människor glada, Midsommar, Julafton, Nyårsafton, De dagarna när jag är i Tyskland och många många många fler. Går inte att radda upp alla ;D

Av Mandy Wollersheim - 18 maj 2011 19:37

  1. Baka
  2. Mecka med bilar
  3. Rita
  4. Titta på film/ Tv serier
  5. Vara med min familj
  6. Bada, på sommaren
  7. Lyssna på musik
  8. Läsa böcker
  9. Gossa med mina katter
  10. Sitta vid datorn ;D

Av Mandy Wollersheim - 17 maj 2011 18:46

Wow jag har verkligen hittat min nya älskling: Schwarzkopf Gliss Hair Repair Balsamspray! Den luktar så fruktansvärt gott så det är näst intill omöjligt att sluta spraya den i håret hela tiden och den funkar verkligen!! Håret blir riktigt mjukt och glansigt. Jag har typ världens mest förstörda hår på grund av all färgning. Min toppar typ skriker efter hjälp men när jag nu har använt detta balsamspray i ett par dagar så känns topparna mjuka och följsamma :S Fattar absolut inte hur det kan funka men det gör det!! Skapligt pris också om man köper sprayen på Willy:s. Jag tror jag betalade runt 30 kronor. Jag har bestämt mej...jag SKA fortsätta köpa denna spray!!


Kärlek! <3


Hade gött


MVH

Miss StreetRace



Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards