streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 28 maj 2011 21:48

Har kommit hem från Tyskland nu. Är mega trött så de kommer en uppdatering imorgon för jag orkar verkligen inte skriva allt nu. Har köpt lite kläder. Bilder och text kommer imorgon!



MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 27 maj 2011 17:18

Jahaja 2 saker som händer mej ofta :S Hur fan ska ja kunna veta de?! Ja kan inte komma på något just nu.


Typ...jag blir kissenödig XD och att brossan kommer och stör mej och spottar när han pratar XD


Av Mandy Wollersheim - 27 maj 2011 00:08

Ville bara säga sorry!


Vet att jag har skött bloggen sjukt dåligt denna veckan men det beror på mitt jävla Kultur och Stilhistorie arbete som tack och lov ÄNTLIGEN är FÄRDIGT!! Har jobbar som en gris med det jävla skitet och det ska lämnas in idag Fredag för ALLA betygen till 3:orna sätts idag :S OMFG Får lite smått panik fast att jag inte kan komma på något mer som jag har kvar att göra. Hur som helst så är jag jätte nöjd med hur min Kultur och Stilhistoria blev. Jag hoppas verkligen att jag får VG eller högre betyg. Blev även färdig med Textil, Färg och Form som jag även där hoppas jag får VG eller helst MVG för det hade fan vatt najs!!!


Sitter just nu i sägen och kan inte alls sova. Ska upp igen om 5 timmar och lite till. Hum :/ Iallafall så känner ja mej taggad till 1000% eftersom ja ska till Tyskland imorn Lördag. Kommer kännsa konstigt att vara så nära mina släktingar men ändå inte få träffa dom :´( Men jag ska ju åka och träffa dom till jul så det får jag väl se fram emot!


Nu ska jag försöka sova igen.

 

Av Mandy Wollersheim - 26 maj 2011 23:12

Hittar ingen bild på mej OCH en kompis som barar men jag hittar en bil på en kompis som badar. Personen på bilden är min bästis Erica föredetta Seger ;D Bilden är från när vi badade för 1 eller 2 år sedan i slutet på April :P hihi lite galna e vi allt XD


    

Av Mandy Wollersheim - 26 maj 2011 23:08

Min älsklings låt! Blir så jävla glad när jag hör den XD hahaha

Av Mandy Wollersheim - 25 maj 2011 20:55

När man använder Gliss Total Repair Balsamspray så ska man tänka på att inte spraya det i håret över ett golv utan en matta för det blir SVIN HALT när det torkar!!! Har själv nästan halkat och slagit halft ihjäl mej flera gånger! Jag brukar lägga en handduk på golvet och sedan spraya håret med balsamsprayet. Då slipper man halka :D


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 25 maj 2011 20:38

Hej hej hemskt mycket hej!


Idag har jag pluggat det mesta av dagen. Satt uppe till 04:30 imorse och pluggade    Känns som att skolan tar all min tid nu. Jag har varit hemma från skolan idag för att jobbar och jag måste vara hemma imorgon också för annars finns det inte en enda chans att jag hinner bli färdig med allt som ska bli färdigt innan Fredag. USH säger jag bara!!


Annat som har hänt idag är att jag har varit på Åkesons bilverkstad i Ängelhom. Vi skulle lämna vår Golf Cab på service och byta bakdäcken på Trajeten så att vi har sommardäck nu innan vi åker till Tyskland i helgen   Här är lite bilder från Åkesons:

Fräck sandloppa som fanns där. Skulle vilja ha den fast i svart!!

   

Trajeten ville äta mej där den stod på liften XD haha


Brossan hittade nytt avgasrör till Trajeten :P Najs! 

Nu ska jag snart sova så att jag kan gå upp i tid imorgon och jobba färdigt med Kultur och Stilhistorian.

MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 25 maj 2011 15:31

Jaha 3 saker som finns i mitt rum:

  1. Golv
  2. Väggar
  3. Tak

Haha nä men skämtosido ;D


  1. Min Subaru samling <3
  2. Min älskade klocka <3
  3. Mina Disneys bilar tavlor :P

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards