streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 17 maj 2011 17:24

Min absoluta favoritfilm när jag var liten var och är fortfarande DVD filmen av Mysteriet på Greveholm! Kan nästan alla replikerna helt utantill :D ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR den julkalendern!!!


Jag har även en egen hemsida:

http://www.infoom.se/mysite/index.php?sida=33230&user=9102



Av Mandy Wollersheim - 17 maj 2011 17:19

Brossan och jag på ett disco på skolan för länge länge lääääänge sedan :D Så söta vi e <3 

Av Mandy Wollersheim - 16 maj 2011 20:31

Sak nummer 1: Min dator. Den är min käraste ägodel. Den har allt som jag kan tänkas behöva. Bilder, filmer, musik, bilar och mycket mycket mer!

 


Sak nummer 2: Min mp4:a tror jag. Jag älskar att sitta i bilen och åka långt och lyssna på min favorit musik eller kolla på någon rolig film.

 

Av Mandy Wollersheim - 16 maj 2011 20:11

Bild 1: Jag och brossan rejsade runder på min moppe


Bild 2: Brossan och jag snokade i pappas, numera brossans, golf :D Haha här försöker han sälja fimpar billigt till mej XD


Bild 3: Jag meckar med brossans elmoppe. Jag är inte rädd för att skita ner mej :D


Bild 4: Min lilla Red Bull sammling. Den är dubbelt så stor som  på bilden. Dock så har jag slutat dricka Red Bull nu!


Bild 5: Jag och brossan moppade loss och drog till Västersjön :D       

Av Mandy Wollersheim - 16 maj 2011 19:58

Tjena StreetRaceissar :D


Idag börjar jag för ovanlighetens skull med att skriva ett "blogg inlägg" isätllet för att börja med ett "40 Dagars" inlägg.


Imorse så vaknade jag typ helt utvilad, vilket inte har hänt på flera månader. Hur som helts så kände jag mej på topp och det har jag gjort hela dagen i skolan också! Vilken underbar känsla! Har spenderat dagen med Madde eftersom vi har jobbat med Kultur och Stilhistoria mestadels av dagen. När klockan var ungefär 9:00 så gick vi till biblioteket och där va så klart inte öppet förren klockan 10:00 så vi gick till Espresso Hous och köpte kaffe. Sen gick vi tillbaka till biblioteket och satt där och vänta i nästan 40 minuter innan dom öppnade. När vi väl kom in så rensade vi hela biblioteket på Kultur och Stilhistoria böcker :P hihi Vi lånade säkert 10 stycken böcker. Några var bättre än dom andra. Vi ska fortsätta jobba med det imorgon eftersom det ska lämnas in senast Fredagen den 27 Maj. Det är den dagen som betygen sätts.


Jag har även sålt tyg idag :D Amanda "Lilla - A" köpte tyg av mej för 50 Kronor och Camilla köpte tyg för 80 Kronor. Sen är Madde skyldig mej 26 Kronor för kaffet som jag köpte till henne idag så jag kommer bli riktigt rik :D YEAH!!


Nu ska jag fortsätta med dagens "40 Dagars lista" bestående av Dag 13 och Dag 14. Vad de två dagarna innehåller för hemligheter får ni läsa snart :P


Hade bra så ses och hörs vi


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 15 maj 2011 14:09

Dag 1: Första dagen jag längtar efter är den 28 Maj. Den dagen ska jag och familjen åka till Tyskland och schoppa :D Vi ska till Bordershop och köpa sprit till min studentfest och sen så ska vi till KIK och köpa kläder!! Yeah =) Kläderna är så billiga där och det är rikgit bra kvalite! Köpte kläder där för 2 år sedan och dom ser fortfarande nya ut och känns nya. Hur najs e inte de!?!


Dag 2: MIN STUDENT den 10 JUNI!!!! :D

Av Mandy Wollersheim - 15 maj 2011 13:51

Okej nu ska jag skriva om någon som jag saknar. Jag vet inte personens namn, skostorlek, hårfärg, ögonfärg eller personlighet. Personen som jag saknar är den stora kärleken i mitt liv. Jag har alltid klarat mej bra själv och har trivts med att kunna göra vad jag vill när jag vill men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag vilja ha en kille som tyckte om mej och bara mej för den jag är och inte den som jag borde vara. Jag är snart 20 år gammal och har aldrig haft något riktigt serriöst förhållande med en kille. Det har max varat i 1 till 2 veckor och sen har jag tröttnat på att vara bunden och tvungen att raportera om allt jag gör. En del killar har känt sej hotade av att jag älskar bilar så mycket :/ Palla att en kille är hotad av en tjej som gillar bilar :S Om jag hade varit kille och jag hade hittat en tjej som gillade bilar så skulle jag varit överlycklig!!!  Men iallafall så är det denna personen som jag saknar. Hoppas han dyker upp snart....



Av Mandy Wollersheim - 14 maj 2011 22:37

Tjenixen!


Asså serriöst...är det bara jag som tycker att Eurovissionsongcontest ska byta namn till EurovissionSKRIKcontest?! Majoriteten av alla låtana ikväll har varit någon idiot som har stått på scenen och skrikit falskt som fan!! Tycket det är synd att Lena sjöng så falskt. Hon var ju faktist Tysklands stolthet förra året! Ahja nog klagat om detta :D


Idag har jag varit i stan (Ängelholm) med pappa, brossa och farmor. Vi var och slängde skit på återvinningen och alla glodde på mej när jag lyfte av skitiga saker från släpet. Asså vadå?!...Har dom aldrig sett en tjej som inte är rädd för att få lite skit under naglarna?! -_-' När vi va klara där så körde vill till Guld och Silver smeden i Ängelholm för att hämta min student pressent. Jag ska få farmors mammas vigselring. Den är så jävla fin!! Helt slätt guld med farmors mammas och pappas bröllops datum. Jag känner mej riktigt hedrad!! Ringen är helt i guld och har ett försäkringsvärde på hör och häpna 6500 Krorno :O Det kallar jag verkligen en bra student pressent!! Sen efter de så körde vi till Willys och där köpte jag på mej lite hår vårdssaker. Hårfärg, Shampoo, balsam och balsamspray. Allt från Schwarzkopf. Det är typ det enda märke som jag använder. Det kan nog bero på att farmor och farfar inte använder något annat märke på sin frisörsalong så därför så har jag gått i deras fortspår och änvänder bara det bästa! Här är bilder på de sakerna jag köpte:

Balsamsprayet luktar himmelskt gott och fungerar superbra i mitt hår!! Ska färga håret imorgon så då ska jag försökta fixa en bild så ni får se hur de blir. Det är samma färg som jag har nu så jag ska bara bättra på färgen och få bort den hemska blonda utväxten. Har ju ganska långt hår så behöver 2 färg paket. Allt detta med shampoo, balsam, sprayet och hårfärgerna gick på 250 Kronor...även om det var på Willys. Fy fan, kan bara tänka va de skulle gått på om ja köpte de någon annanstans :S

Jaja nu får ja sluta skriva. Ska rita lite mer o kolla runt på alla webbsidor som ja brukar besöka och sen blir det nog några avsnitt av Baywatch :D

Hade gött

MVH

Miss StreetRace 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards