streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 25 maj 2011 15:26

  • Sanctum
  • The count of Monte Cristo
  • Johan Falk filmerna ;D

Av Mandy Wollersheim - 24 maj 2011 23:45

Nu säger Miss StreetRace

till alla sina bloggizzar fast att hon själv sitter uppe och sliter och gråter över sin jävla Kultur och Stilhistoria. Hoppas ni sover gott och vaknar uppvilade imorgon. 

Av Mandy Wollersheim - 24 maj 2011 23:36

Har laggt till en länk på bloggen till min absolut favorit radiostation i Australien. Ni kan lyssna om ni känner för de annars kan ni strunta i de ;P Ja lyssnar iallafall nästan 24/7 på den :D Länken hittar du till vänster i Menyn under namnet "The EDGE 96.ONE"

Av Mandy Wollersheim - 24 maj 2011 21:17

Hey!


WOW säger jag bara. Fy fan vilket oväder vi har haft här nu i typ 2 ½ timme!!! De har åskat, blixtrat, blåst, regnat och haglat så in i helvete!! Jag trodde nästan att det var världens undergång ;P Här är några fotton:


Det brukar vara en svart studsmatta men nu är den vit ;D


Hagel ;P


Den "svarta" studsmattan ;D


Det åskade och regnade så mycket så Siggi tog skydd i skostället!! Så gulligt!


Gjorde ett litet test. Rensade så mycket hagel jag bara kunde från studsmattan. Det blev 2 KILO hagel!!!


Närbild på 2 KILOS hagel klumpen ;D



Nu ska jag fortsätta med min Kultur och Stilhistoria så att jag blir färdig med den. Imorgon hoppas jag att jag får paket med posten!! Men jag säger inte vad det är. Det får ni se imorgon!


MVH

Miss StreetRace           

Av Mandy Wollersheim - 24 maj 2011 17:05

Här är en lite lista på filmer som jag kan se igen och igen och igen och igen utan att tröttna:


  • The Fast and The Furious filmerna
  • Volcano
  • Stormbreaker
  • Bring It On filmerna
  • Fast Track No Limits
  • Flicka och Flicka 2
  • Initial D
  • Tormented

Det finns säker fler men jag kan inte komma på dom just nu ;D




Av Mandy Wollersheim - 24 maj 2011 16:57

Bilden är från Tyskland när vi var och hälsade på morfar och alla våra släktingar ;D Alltså är det inte en bild som är tagen där jag bor om man nu inte räknar med att jag bodde hos morfar när jag var där :P 

Av Mandy Wollersheim - 23 maj 2011 22:16

God Kväll!


Först av allt så vill jag säga att vi har salgit antalet läsare per dag idag med 33 personer änsålänge! GRATTIS TILL OSS ;D


Sitter just nu med, jag citerar "min kultur och fucking stilhistoria"!! SÅ JÄVLA TRÅKIGT! Men det är bara att bita ihop och jobba. Det är inte så kul men det ska göras och ju fortare jag blir färdig desto fortare kan jag göra något roligare! Har endast 20 st saker kvar att skriva om :S Jaja jag får väl sätta fart igen!


Men jag säger

till er nu men jag har många timmar kvar innan jag kan sova.


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 23 maj 2011 17:44

Såhär såg vårt växthus ut efter vår lilla storm vi hade här i Skåneland för några månader sedan ;D Inte många plattor kvar men vi hittade alla när vi va ute och letade 02:30 på morgonen :P 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards