streetraceisalifestyle

Alla inlägg under maj 2011

Av Mandy Wollersheim - 21 maj 2011 15:58

Uppdaterar min blogg ;D

Andra saker jag gör varje dag är:

Sover

Vaknar

Går på toa

Borstar tänderna

Borstar håret (försöker göra de varje dag iallagall hihi)

Äter

Klappar katterna...fint XD

Kollar in våra bilar :P

and it goes on and on and on!!!

Av Mandy Wollersheim - 21 maj 2011 12:18

Tjena!


Hade tänkt mej att jag skulle köra en såndär "fråga Miss StreetRace" dag. Ni kan fråga vad ni vill mellan himmel och jord och jag ska försöka svara så ärligt så möjligt. Ju fler frågor desto bättre. Låter de bra?


Skriv nu så fingrarna blöder. Jag vill ha många frågor ;D


Vi hörs och se när jag kommer tillbaka om några timmar för att fortsätta på 40 dagars listan :P


MVH

Miss StreetRace


Av Mandy Wollersheim - 20 maj 2011 22:32

Jaha nu ska vi ju alla dö imron, Lördag. Jag vill bara passa på att tacka alla som har läst min blogg. Ni betyder mycket för mej!...Vi ses i himmlen/ helvetet eller något XD Hahaha



Hjärtligt tack

MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 20 maj 2011 20:56

Nu jävlar värker de i armar och rygg. Kan nästan säga att jag har haft ett viktlyftnings pass men iställt så har jag burit trädgårdsplatter på 50X50Centimter. Dom väger typ 10 kilo kanske?! Nått sånt iallafall :D Känner mej riktigt duktig faktist. Så duktig så att jag har skurit mej på två ställen XD På höger långfinger och vänster långfinger...fast att jag hade hanskar!! Haha hur fan lyckas man? Inte vet ja men jag lyckas med allt hihi :P Jag har även kört gräsklipparen YEAH!! De e fan kul o sprätta runder på gräsmattan :P hihi Speciellt när inte mamma o pappa tittar XD


Nu ska jag sätta mej till rätta och kolla på en Baywatch och sen ska jag nog gå och ställa mej i duschen. Bilder kommer sen :p  Hahahaha nä ja skojjar XD Det är ingen porr blogg jag driver! ;D


Hade bra tills vi ses och hörs igen

MVH

Miss StreetRace



Av Mandy Wollersheim - 20 maj 2011 03:09

Oj dehär va svårt!! Jag kan faktist inte komma på en enda sak :S Kommer tillbaka och uppdaterar om jag kommer på något!

Av Mandy Wollersheim - 20 maj 2011 02:49

Jag har "bara" en bror och han är min lillebror. Inte tvärt om som alla tror :P Han är min karaste "ägodel" om man nu kan säga så. Han är min bästa vän och vi delar en hel massa intressen så som bilar och motorer. Vi har nästan alltid kul tillsammans men ibland händer det att vi blir förbannade på varandra och rent av slåss en lite smula :P haha Vi är båda riktigt jävla envisa så vi veta att det blir en fight som ingen av oss kommer att vinna utan att mamma eller pappa måste gå imellan oss om vi ska sluta. hihi Men dessa stor bråk händer inte så ofta nu mer. De va mest när vi va yngre. Nu har vi båda vuxit upp och beter oss mer vuxet. Varför ska man bråka egentligen?? Är det int mycket roligare att vara bästa vän med sitt syskon?! Det tycker jag iallafall. Man kan lära sej så mycket av sina syskon. Saker som man aldrig trodde att man skulle få lära sej. Min bror har tillexempel varit tålmodig flera gånger och lärt mej så mycket han bara kan om bilar. Han vet att jag inte är totalt trög utan att jag kan om jag bara fattar. Därför så brukar han köra små test på mej när det kommer till olika delar på bilarna. En bra dag spenderas med brossan i garaget hos farmor och farfar eller i/rund om/ under/ framför eller bakom en bil.


En annan sak som min bror gillar är när jag bakar ;D haha han är ett riktigt litet kakmonster! XD Jag kommer ihåg en sak han sa till mej för några veckor sedan. Jag hade fått ett ryck och bakat kärleksmums några helger i rad och sen så var jag sjuk en helg och då bakade han kärleksmums istället. När vi satt på kvällen och tittade på TV så kom denna konversationen till:


Brossan: Kan inte du baka kärleksmums imorgon?!

Jag: Men du bakade ju kärleksmums igår. Är dom slut redan?

Brossan: Nej dom är inte slut men dom var inte goda. Du bakar mycket bättre kärleksmums än jag.

Jag: Jasså?! Varför tror du de?

Brossan: För att du har mer kärlek i dom.

Jag: Naw du är bara för söt!! Visst kan jag baka kärleksmums till dej imorgon =)


Har ni någonsin hört något gulligare?!?!?! Det har inte jag iallafall och varje gång jag tänker på den konversation så blir jag alldeles varm i hjärtat! Jag tycker att det var så gulligt sagt av honom.

Av Mandy Wollersheim - 19 maj 2011 21:53

Sitter och tittar på tsunamin i Japan på Discovery Channel och då säger han som kommenterar programmet att det var en flodvåg av bibliskt storhet. När jag hörde detta så kom jag att tänka på den där prästen i USA som säger att vi ska dö den 23 Maj, alltså på Lördag, från en stor våg. Ungefär som med Noa och hans Ark. Ingen annan som har tänkt på att tsunamin i Japan är just precis som den stora vågen med Noa och hans Ark?? Prästen kanske hade fel om datumen?! Det var kanske så att en stor våg skulle slå till på jorden men inte att hela jorden skulle gå under. De va kanske så att den "bara" skulle skapa stor förödelse i vår värld. Det gjorde ju faktist tsunamin!!! En hel "värld" gick ju i spillror den hemska dagen :´(


Hur som helst så skänker jag en tanke till alla de som drabbades av tsunamin i Japan den 11 Mars 2011.


 


En tanke ställare? Inte vet jag men jag ville bara får ut mej hur jag tänkte!


MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 19 maj 2011 21:18

JIPPIEE jag är sååååååå glad nu!! Min föredetta bildlärare Björn från framtidsskolan kommer på min student! Björns fru har varit min mammas lärare. Jag är så sjukt glad så de finns inte ord för det just nu!!! Vill ni se ett Happy face så kolla på mej :D


MVH

Miss StreetRace

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards