streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juni 2011

Av Mandy Wollersheim - 3 juni 2011 10:38

    1. Heter Amanda men kallas Mandy
    2. ÄLSKAR Subaru
    3. ÄLSKAR Australien
    4. ÄLSKAR Hibiscusar
    5. Har 2 katter som heter Siggi och skrollan, 1 kanin som heter Lilla Kyckloing och en massa fiskar
    6. Skulle vilja bli stridspilot och flyga JAS 39 GRIPEN
    7. Kan läsa Ryska och prata lite
    8. Har en Rysk tatuering i nacken
    9. Är sjuk väldigt ofta på grund av dåligt immunförsvar :/
    10. Fyller snart 20 år (30 Oktober)
  1. Har hållt på med gymnastik och Cheerleading
  2. Älskar att åka och titta på bilmässor som tillexempel ELMIA och Vallåkra
  3. Vill ha fler tatueringar men vet inte var
  4. Jag älskar att ha kill kläder på mej. Typ stora hood tröjjor och baggy byxor
  5. Skulle vilja lära mej att KiteSurfa ;D

Av Mandy Wollersheim - 2 juni 2011 22:25

Detta kommer nog att kännas uttjatat men den person som betyder mest för mej är min bror. Som jag har skrivit i tidigare så är min bror min bästa vän. Vi har samma intressen och vi har nästan alltid roligt tillsammans. Vi båda älskar bilar och det är nog det som gör att vi har så roligt tillsammans. En kväll när det bara är han och jag hemma så spenderas den framför datorn på Youtube mä en massa bil videor.


Eftersom detta är den sista "dagen" på 40 Dagars listan så har jag bestämt mej för att köra en lista till. Det är en 30 Dagars lista och den är på engelska men jag kommer att skriva på Svenska ;D


Här kommer den nya listan;


30 Days of Questions!

1 Post 15 facts about yourself.

2 Write about the best friends you’ve had over the years.

3 If you only had 24 hours to live, what would you want to do?

4 Write about a period of time in your life where things seemed to be constantly going good.

5 Write about a period of time in your life where things were not so good.

6 When was the last time you cried?

7 Upload a recent picture of you.

8 How do you feel today?

9 What’s the nicest thing anyone has ever said to you?

10 What’s the meanest thing anyone has ever said to you?

11 Write about the best day of your life.

12 Write about the worst day of your life.

13What are your plans for the future? Far and near.

14 Post your favorite book, favorite movie, favorite band, and favorite food.

15 Write about something you worry about a lot.

16 Upload a picture of your room and talk about your room.

17 Bullet your day.

18 Post one confession/secret.

19 Write about your last birthday and how you plan to spend your upcoming birthday.

20 What did you eat today?

21 How has your life changed over the past year?

22 What made you smile the most today?

23 Describe what you spend most of your time on.

24 How was your week been?

25 Write a letter to someone you miss.

26 Write about something you once loved, but now despise.

27 Where is somewhere you would want to visit?

28 If you had three wishes, what would they be?

29 Write about any particular habits/mannerisms that you have. 30 Where do you think you’ll be in 5 years?

Av Mandy Wollersheim - 2 juni 2011 19:51

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år


2. Vem var den sista du träffade? Lilla Kycklig


3. Hur lång är du? Ända uppifrån och ända ner ;D


4. Vilken var den senaste film du sett? Rambo


5. Vem ringde du senast? Farmor och farfar


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Eh kommer inte ihåg. Vet inte ens var mobilen är XD


7. Var är dagens planer? De e typ kväll så ja ska slagga


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta


10. När såg du senast din mamma? 2 sekunder sedan ;P


11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå


12. När vaknade du idag? Klockan 12. Är sjuk :´/


13. Har du någon gång hittat en katt? Jupp


14. Vilken är din favoritplats? I garaget eller bilen!


15. Vilken plats föredrar du minst? SKOLAN!


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om det är helg så står jag nog i en krogdörr och vaktar. Ska nämnligen jobba som Ordningsvakt!


17. Vad skrämde dig som barn? Att mamma och pappa skulle dö från mej.


18. Vem fick dig att skratta senast? Brossan


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Eh egentligen inte men har inget intresse av det.


20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sport BH och trosor.


22. Hur många kuddar har du i sängen? Eh typ 5


23. Hur många landskap har du bott i? Endast Skåne ;D


24. Har du någon gång spytt på fyllan? 1 enda gång eftersom jag endast har varit full en gång!


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på underlaget ja ska gå på.


26. Är du social? Kanske ja e.


27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en subaru och utrusta med allt nödvändigt som tillexempel: kjolpaket, vinge, motor mä mö klös i, feta fäljar, NOS och mycket annat.


29. Tycker du om Kinamat? Jadå de funkar väl.


30. Tycker du om kaffe? Va de en fråga eller ett påstående?!


31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.


32. Sover du på någon särskild sida? På den sidan ;P


33. Kan du spela poker? Kan ja väl.


34. Tycker du om att mysa? Vet ja inte.


35. Är du en beroendemänniska? Vissa saker.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.


37. Vill du ha barn? Ja.


38. Kan du några andra språk än svenska? Nästan flytande Engelska, grunderna Ryska och Tyska.


39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.


40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Beror på.


42. Äger du dyra smycken? Endast mitt guldkors som ja fick när jag konfirmerade mej.


43. Har du någon gång testat narkotika? Eh ser ja ut att va trög?!


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe 


45. Vem är den roligaste människan du känner? Räknas jag själv?


46. Välj ett ärr på din kropp? Handleden och NEJ jag är inte emo. En kompis skrämde mej när jag höll på att stoppa gummiklossar i brossans stöttor till A-traktorn så ja körde skruvmejseln i handleden XD


47. Vad har du för ringsignal? Som sagt innan så vet jag inte vart min mobil är ;D


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Några. På farmor och farfars vind.


49. Flirtar du mycket? Eh NEJ!


50. Vart togs din profilbild för din blogg? I köket


51. Kan du byta olja på bilen? Självklart! Vem kan inte de?


52. Har du fått fortkörningsböter? Haha nä. Har inte körkort än.


53. Vilken var den senaste bok du läste? Diagnos: Mördad av Peter Gissy 


54. Läser du dagstidningen? Behövs inte. Ja har facebook!


55. Prenumererar du på någon tidning? Gatbilar.se


56. Dansar du i bilen? Dansar i bilen?? Hur fan då?


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The EDGE 96 ONE


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlelistan


59. När var du i kyrkan senast? 1 åriga minnesdagen för min kompis.


60. Vilka personer utmanar du? Eh typ ingen

Av Mandy Wollersheim - 2 juni 2011 12:50

Sitter här med min feber och min skrovliga hals. Dricker Varamkoppens Sparrissoppa och nyser ;D Passar då på att kolla roliga videor på Youtube. Det är en himla blanning så ja hoppas att åtminstonde en eller två videor faller just dej i smaken:









Av Mandy Wollersheim - 1 juni 2011 18:19

Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade imorse när mamma gick upp vid 04:30 och gick på toa. Sen skulle ja gå o lägga mej igen men när ja kom in till sängen så fick ja springa till toan igen för då spydde jag upp allt som jag hade ätit och druckit. Tur för mej att jag bara hade ätit några halstabletter, druckit typ 2 liter vatten och tagit lite mollipect. Hur som helst så spydde ja i typ 10 minuter och sen blev de inte mer. SKÖNT!! Gick och la mej som en ny person och sov sedan till klockan 12:45. Har fortfarande sjukt ont i halsen och i båda mina öron. Blev inte så mycket sömn inatt och den lilla sömnen som jag fick bestod endast ut av feber mardrömmar :´( Inget kul alls. Har feber från och till hela tiden och det känns som att jag ska snyta ut hjärnan när jag snyter mej. Aja nu ska ja försöka kolla på en film om ja orkar. Får se vilken de blir!


Kommer kanske tillbaka och skriver några rader senare ikväll beroende på hur jag mår då.


Hade...du får ingen kram för jag vill inte smitta dej ;D

MVH

Miss StreetRace


Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards