streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juni 2011

Av Mandy Wollersheim - 18 juni 2011 18:10

Jag heter Amanda men brukar kallas för en del olika namn. Kärt barn har ju många namn som man säger ;P Namnen som brukar förekomma är: Mandy, Manda, Mandissen, Bitchen och Miss StreetRace. Föddes den 30 Oktober 1991 så jag är 19 år några månader till och sen kan ja besöka systemet även fast att jag inte tänker gå dit! Sprit och fyllo är inget för mej. Jag hade min första fylla förra året. Då va ja 18 år och enligt svensk lag så fick jag dricka. För mej så behövs det ingen sprit för att ha kul med mina vänner, nära och kära. Jag är hellre nykter så att jag vet vad som händer runt om mej. Jag har i ungefär 7 år varit helt säker på att jag ska utbilda mej till Ordningsvakt eftersom jag vill hjälpa andra männskor men ändå kunna se att dom har kul med sina nära och kära. Jag kan egenligen inte riktigt förklara varför jag just vill bli Ordningsvakt men inte Polis. Det är lite konstigt egentligen. Här är en bild på mej från skojjfottot i 3 på gymnasiet:

Jag var utklädd till ordningsvakt :D Ja hatar min min på bilden men jag älskar kläderna. Jag kan verkligen se mej själv som Ordningsvakt i framtiden!!! Här är klassfottot:

Hehe nu får ja väl gå vidare med min presentation så den inte blir hur lång som helst. Mina största intressen är: Bilar! Allt som har med bilar att göra ligger mej varmt om hjärtat. Min absoluta favorit film är Subaru Impreza WRX Sti <3 Det är fan kärlek på hög nivå!!! En Subaru med feta fälgar, neon, stor vinge och fett ljudsystem kan lätt få mej att börja gråta av lycka! Annat som ligger mej varmt om hjärtat är Australien. Jag älskar allt som har med Australien att göra. Språket, djuren, människorna och deras historia. Om alla mina drömmar går i uppfyllelse så kommer jag att leva i Australien på en fårfarm om ungefär 10 år!


Jaha de va nog allt :D 

Av Mandy Wollersheim - 18 juni 2011 18:01

Dag 01 - Presentera dig

Dag 02 - Din första kärlek

Dag 03 - Dina föräldrar

Dag 04 - Vad du ätit idag

Dag 05 - Din definition av kärlek

Dag 06 - Din dag

Dag 07 - Din bästa vän

Dag 08 - För en stund

Dag 09 - Din tro

Dag 10 - Vad du bar idag

Dag 11 - Din syskon

Dag 12 - Vad finns i väskan

Dag 13 - Denna vecka

Dag 14 - Vad du bar idag

Dag 15 - Dina drömmar

Dag 16 - Din första kyss

Dag 17 - Din favorit minne

Dag 18 - Din favorit födelsedag

Dag 19 - Något du ångrar

Dag 20 - Den här månaden

Dag 21 - En annan tidpunkt

Dag 22 - något som upprör dig

Dag 23 - Något som känns bättre

Dag 24 - något som gör dig gråta

Dag 25 - Ett ​​första

Dag 26 - Din rädsla

Dag 27 - din favoritplats

Dag 28 - Något som du missar

Dag 29 - Din ambitioner

Dag 30 - En sista stund

Av Mandy Wollersheim - 18 juni 2011 12:07

Usch säger jag bara. Vaknade imornse och hade skit ont i magen. Så jävla tråkigt!! Kan inte komma på något dåligt som jag har ätit. Ahja har tagit två Imodium + så ja hoppas att det hjälper. Sitter just nu och slösurfar och tittar på Aly & Aj i "Cow Belles". Tycker lite synd om mej själv faktist :´(


Hur som helst så är jag ensam hemma eftersom mamma och pappa har kört med farmor och farfar för att köpa ny kyl. Deras gick sönder inatt. Nu ska ja titta vidare på Cow Belles och sen ska ja nog försöka äta lite frukost.


Ses och hörs

MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 18 juni 2011 00:34

Älskar Top Gear och bilar men jag älskar även skådespelarna Tom Cruise och Cameron Diaz. När man nu får en blanning av alla dessa underbara saker så kan jag ju inte hjälpa att jag har ett leende som går från höger öra till vänster öra plus att mina ögon tindrar som när en liten bäbis får godis. Här är Top Gear avsnittet:



Kärlek på hög nivå! Nu ska ja titta färdigt på Top Gun med Tom Cruise och sen ska ja sova.

Natt Natti min underbara och lojala bloggläsare <3

Av Mandy Wollersheim - 17 juni 2011 21:48

Tjena =)


Blev precis färdig med "Miss StreetRace Tipsar" inläggen. Har varit i Ängelholm idag men mamma och farmor. Vi gick i olika affärer och det slutade med att jag fick med mej dessa fina och prisvärda kläder från H&M:

Jätte fint rosa/turkos/vitt linne från H&M Sport. Kostade endast 99:- vilket jag tycker är ett bra pris.


Orange "pjamas" bestående av byxor och linne. Kostade bara 75:- för båda delarna vilket är ett bra kap!! 


När vi va klara i stan så åkte vi till Lidl och handlade sånt som inte finns på andra ställen. Allt detta fick följa med mej hem:

En kartong med 3 stycken Margarita Pizzor, 3 Ultrapastöriserade mjölkar, 1 Drick youghert och 2 påsar riven TexMex ost.


Om man som jag tycker att pizzar har lite klent med ost så kan man köpa riven Tex Mex ost och lägga på så blir pizzan helt perfekt.

Pizza så som den ser ut när den kommer direkt från kartongen.

Pizza som den såg ut när jag hade laggt på den rivna TexMex osten.

Färdig halväten pizza =) Den blec riktigt god.


Nu ska jag kolla på den 5 Johan  Falk filmen. Den heter Opertion Näktergal.


Hade gött tills vi ses och hörs igen

MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 17 juni 2011 21:41

Produkt: Ultrapastöriserad mjölk

Smak: Lite sötare än svensk mjölk

Pris: 8,99:-

Var finns den? Lidl

Omdömme: Jag personligen älskar denna mjölken. Dricker alltid den när jag är i Tyskland så jag är van vid smaken. Men om man gillar den Svenska mjölk smaken så är detta nog en liten schock. Den är ganska söt men det är det som gör den så god.


+ Den goda söta smaken.


- Finns inget.

Av Mandy Wollersheim - 17 juni 2011 21:33

 

Produkt: Drick youghert

Smak: Tropiska frukter

Pris: 14.90:-

Var finns den? Lidl

Omdömme: Jätte god. Lätt att dricka och man blir förvånadsvärt mätt.


+ Den goda frukt samken.


- Finns inget vad jag har märkt.



Av Mandy Wollersheim - 17 juni 2011 20:22

   

Produkt: Pizza

Smak: Margarita

Pris: 29.90:-

Var finns den? Lidl

Omdöme: Riktigt god. Bottnen blir knaprig och fin utan att smaka bränt. Smakar nästan som att den kommer från en pizzeria.


+ Smaken och den knapriga bottnen. Även att det är en kartong med 3 stycken pizzor gör det riktigt värt priset!


- Att det är lite klent med ost.

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards