streetraceisalifestyle

Alla inlägg under juni 2011

Av Mandy Wollersheim - 22 juni 2011 09:03

Tjena!


Först av allt så vill jag säga GRATTIS till er alla blogg läsare och min blogg för vi uppnådde hela 39 läsare igår vilket är månadens högsta läsarsiffra. TACK så jättemycket för att ni inte överger mej. Utan er är min blogg INGET!


Från det ena till det andra. Ska snart dra iväg och plocka jordgubbar fast att jag inte ens äter jordgubbar men vad gör man inte för sina farmor och farfar...snäll som jag är.


Förresten så passade jag på att ta en ny bild på mej och mitt korta hår imorse. Blev faktist jätte nöjd!

 


Kommer tillbaka med uppdateringar senare i eftermiddag.

Hade

Mvh

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 21 juni 2011 19:37

Det här är då min mamma:

och det här är min pappa: 


Skriver inte så mycket om dom eftersom dom inte gillar att jag "viker ut" dom på internet. Man ska respektera andras åsikter. 

Av Mandy Wollersheim - 21 juni 2011 18:26

Hej Hej!


Dagen har spenderat i Ängelholm med mamma, farmor och farfar. Farfar skulle till kiropratorn och deras bil har en tradsig kylarslang. När farfar och farmor var inne hos kiropraktorn så passade jag och mamma på att köra runder lite i stan och hamnade inte alls otippat på Netto några kvarter bort ;D Där inhandlade vi Taco pulver och Taco bröd och sen körde vi till Råbocka camping. Där passade jag på att fotta lite:

                                 

Eftersom att det inte var världens finaste väder idag så stannade vi inte så länge utan flydde till bilen ganska fort när mamma började frysa. När vi kom tillbaka till kiropraktorn för att kolla om farmor och farfar va färdiga så stod det 2 Polis bilar vid vägkanten. Dom stod och sköt mej laser. Undrar om dom trog några som körde för fort. Nyfiken som jag är så stod jag och tittade på och var änven tvungen att ta fotto såklart. OBS!! Om du som polis är med på bilderna och önskar att jag tar bort den så kontakta mej på min mail: SubaruImprezaDanny@hotmail.com så tar jag bort bilden! OBS!!

         

När farmor och farfar va klara så körde vi till Lidl och köpte lite olika saker som kan behövas hemma. Tex Mjölk, smör och ost. Sen körde vi till Tomaten i Tåstarp och köpte grönsaker och där passade jag på att fotta igen ;D Denna gången blev det en fjordhäst med föl som hanmnade på bild:

Kärlek <3<3


När vi väl kom till farmor och farfar så gjorde jag taco´s som en perfekt avslutning på dagen och sen när vi kom hem så gick både jag och mamma och la oss ett tag och nu är jag vaken igen sen typ 2 timmar. Ska snart titta vidare på min nya favorit serie som handlar om...hör och häpna: HÄSTAR <3 Ja jag älskar faktist hästar! Serien heter Heartland och är sjukt bra!! Inte världens bästa kvalite men här finns serien att ladda ner: http://www.icefilms.info/tv/series/1/958


Hade gött så ses och hörs vi kanske senare ikväll annars så ses och hörs vi imorn med uppdatering på dagens händelser.

MVH

Miss StreetRace

Av Mandy Wollersheim - 21 juni 2011 00:56

MÅSTE SES!! Fruktansvärt rolig!!! Hahahahahahaha XD


Av Mandy Wollersheim - 20 juni 2011 20:18

God Kväll =)


Har inte hunnit med att göra så där jätte mycket idag eftersom jag gick och la mej klockan 04:30 imorse och sen inte gick upp förren 13:30 haha snacka om att sova nästan hela dagen. Iallafall så drog jag mej upp ur sängen och satte mej framför datorn och gjorde samma som igår: Lyssnade på musik och ritade. Blev endast en"Patrik" från Svamp Bob Fyrkan. Blev inte alls nöjd med den men här har ni en bild iallafall:

 


Sen gick jag ut till "Lilla Kycklig" och fottade lite:

      H*n är inte alls nyfiken XD hahaha


När pappa kom hem så lastade vi alla stolarna från studenten på släpet och sen köde vi och lämnade dom till killen som vi hade lånat dom av. Sen körde vi till farmor och farfar för att lämna släpen. Kollade över deras Renult lite och kom fram till att de fanns ingen kylarglykol så vi fyllde på vatten och såg att de rann ut igen för slangen var sönder så vi klippte av en bit på slangen och satte dit slangklämman igen och satte fast den så nu funkar nog bilen som den ska igen. Sen när vi va klara med bilen så sotade vi ur pelletsbrännaren eftersom sotaren kommer till farmor och farfar imorn.


Nu är vi äntligen hemma igen och jag sitter och jäser framför datorn och tittar på eller snarare lyssnar på Lotta på Lisseberg. Sen ska ja kolla på Johan Falk - GSI: Gruppen för särskillda uppgifter. Fast att jag har sett den flera gånger + att jag äger alla Johan Falk filmer så måste jag ändå se den när den går på TV4 :D hehe lite smått galen är jag men det bjuder jag på!!


Hade gött så ses vi när vi hörs och hörs när vi ses

MVH

Miss StreetRace




Av Mandy Wollersheim - 20 juni 2011 19:56

    

Produkt: Santa Maria Dip

Smak: Cheddar

Pris: 22.95:-

Var finns den? Ica men finns nog i de flesta matvaruhus som säljer taco produkter.

Omdömme: Ritigt riktigt rikitigt god! Är nästan i samma goda nivå som den varma ost dippan man kan köpa på MAX Hamburgarresturang! Rekomenderar den verkligen. Funkar lika bra till mat som till chips eller ostbågar.


+ Den goda ostsmaken utan att den blir för stark.


-  Priset annars vet ja inte.

Av Mandy Wollersheim - 20 juni 2011 14:19

 

Min första kärlek var A***N. Jag blev kär i honom första dagen jag såg honom. Han var helt perfekt och jag klarade inte av att se honom i ögonen utan att jag blev röd i hela huvudet ;D Om du "min stora kärlek" mot förmodan skulle läsa detta så är det nog bara du och mina närmaste kompisar som vet vem du är så jag ska inte röja din identitet.


Hur som helst så var jag kär i denna killen från första dagen i lekis tills för bara 1 eller 2 år sedan ;P hehe

Av Mandy Wollersheim - 19 juni 2011 23:53

Sitter och rita och lyssnar på The Edge 96.1 Australia. Har inte kännt för att rita innan men nu fick jag helt plötsligt ett ryck. Alla bilder som läggs upp i detta inlägger är ritade av mej! Lämna gärna en kommentar :D

   

 

       

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards