streetraceisalifestyle

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mandy Wollersheim - 2 augusti 2011 12:50

Satt och kollade på Fast Five inatt. Det är 11 gången jag ser filmen och jag ÄLSKAR den lika mycket fortfarande!! När jag ändå satt där och tittade på filmen så passade jag på att göra vid mina naglar. Jag kan fortfarande inte komma överrens med mej själv när det kommer till naglar och nagellack. Det är verkligen inte min grej att hålla på med sånna tjejiga saker men det blev ganska snyggt när jag var klar. Ska nog snart gå och ta bort det och prova en lite mer bil inspirerad nageldesign. Jag återkommer nog senare men tills vidare så får ni kommentera ihjäl mej om vad ni tycker om dessa naglarna:

Det är nagelglitter som jag har använt och sen har jag laggt ett lager med topcoat som blir som akryl ovanpå =)


KOMMENTERA SNÄLLA!!!!!! =) 

Av Mandy Wollersheim - 1 augusti 2011 22:45

Dagen idag har bestått av trädgårdsarbet och röjning i trädgården och hos farmor och farfar. Vi har kört till återvinningsgården i Ängelholm flera rundor och slängt av alla Ek grenar som vi samlade ihop när vi skogade häromdagen plus en massa annat skräp som vi inte ville ha liggande och skräpa. Bilder kommer här:

Och dagen till ära med allt skitjobb så hade jag denna outfiten:

   

När vi kom hem efter första rundan på återvinningscentralen så dödade vi vår gamla varmvattenberedare:

  Den tredje bilden är på mitt finger som jag fick en stor jävla metallflisa i ;P hehe 

Här är en varmvattenberedar dödar video som jag klippte ihop lite snabbt (Den blev helt cp och datorn raderade halva så resultatet kom inte med och nu är det mörkt så kan inte gå ut och filma resultatet nu heller. Lovar att lägga in bild eller video imorn)


 


När vi ändå va inne i Ängelholm så passade vi på att åka till AD center. Där köpte vi dricka =) Jag och brossan köpte AD centers egen Energi dricka och pappa köpte Coca Cola som vanligt:

   

Nu senare på kvällen så har jag varit hos farmor och farfar för pappa och brossan har varit och hjälp någon med datorn. Himlen var jätte fin så jag passade på att ta några fotto då ocskå och då kom det en lite fjäril som ville vara med på bild:

       

Nu har jag precis njutit av en skål med Nesquik puffar och mjölk så jag är mätt och belåten. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen och komma i säng i tid i kväll =)

Hade gött

Over and Out  

Av Mandy Wollersheim - 1 augusti 2011 01:14

Ojdå det har kommit fram att vissa personer inte gillar mej för att jag är den jag är och skojjar om mitt utseende. Denna bilden summerar ganska bra vad jag vill säga till dom personerna =) :

Haha XD 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards