streetraceisalifestyle

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mandy Wollersheim - 24 augusti 2011 14:37

Jahaja dagen har bestått av jobb. Har putsat fönster i ösregn XD haha inte jag som bestämde att jag skulle göra det utan de jag jobbar för. Jag löd bara order! Det har ju inte alls regnat och åskat idag. Nejdå inte inte inte alls...


Förutom fönsterputsning så har jag lagat mat. Det blev ost panerad laxfilé. Kan inte säga att det var särskilt gott precis :S Nej det smakade som att sitta och äta pappersark från en toarulle eller något liknande. HAHA


Efter lunch kom det 2 grabbar från vägverket som skulle kolla brunnarna. Den ena av dom var en riktig läcker bit. Han var blond och snygg hihi.


Har haft fullt upp hela dagen med att svara på mail från en viss underbar person. Hon är en underbar pingla och fast att jag inte känner henne ut över internet så är hon en underbar vän ändå =) hihi Att få ett meddelande som detta från en person som denna gör att hela dagen bli bra: "Hoppas du har en bra dag på jobbet =)" Bara det meddelandet gjorde mej super glad!  


Nu blir det The Flying Doctors och sen får vi se vad kvällen bjuder på för överraskningar =)


Hade

Av Mandy Wollersheim - 23 augusti 2011 17:15

Idag har det varit en sådan där underbar dag som man inte vill ska sluta! Först så har jag jobbar i det underbara vädret. Det blev lite fönsterputsning på övervåningen dit vi inte hann innan jag blev sjuk förra veckan. Men nu så är dom rena och fina och det skulle inte förvåna mej om fåglarna flyger rätt in i fönsterna haha.


När jag kom hem så vart där ett litet paket på posten och det blir man ju så jävla glad över när man inte ens har beställt något. I paketet fanns följande saker:

    Glad man blir när man får så fina saker gratis =) 

Sen helt ut i från ingenstans så tar mamma fram en ballong med ett kort fäst i "svansen" och jag bara tittar på henne typ som ett frågetecken men när jag läser kortet så blir jag helt stum. Såhär såg kortet ut:

Skit häftigt!! Ska så lätt skicka tillbaka den. Tänk om jag vinner =)

Nu ska jag njuta av ledigheten. Hade bäst!

Av Mandy Wollersheim - 22 augusti 2011 22:25

Sitter och tittar på Gumball 3000 - Erik och Mackan med brossan. Haha så jävla kul är det asså!

 

Jag skrattar så jag nästan håller på att dö och ursäkta mej men Nelly verkar totalt jävla pantad i huvudet. Hon har en mun och den kan hon suga kuk med men det är nog det enda hon är bra till. Aja vi får val se när fortsättningen kommer...

Av Mandy Wollersheim - 22 augusti 2011 15:37

Jahaja då va första jobbedagen avklarad efter Vallåkra helgen. Litta sleeden är man hehe men det hör ju faktiskt till =) Har haft så underbart kul denna helgen så jag kan faktiskt inte komma på att jag någonsin har haft så kul. Najs personer och bilar runt om mej hela helgen. Vad mer kan man begära?! INGET!!


Har typ nyss kommit hem och ska snart sätta mej och titta på film. Vart på biblioteket idag och lånade 3 filmer. 2 av dom har jag sett innan så dom vet jag att dom är bra men den 3 har jag inte sett innan så det ska bli spännande. Filmerna är: Midsommar-(sett innan), Skuggornas hus-(sett innan) och Vampyrer som jag inte har sett innan =)


Vill för övrigt gratulera bloggen och er läsare efter som vi slog bloggens besöksstatistik rekord igår med hela 111 besökare!!! Fan va najs det känns ska ni veta! Blir så sjukt glad när någon annan får nytta och glädje av det jag skriver!

Hade bäst     

 

Av Mandy Wollersheim - 21 augusti 2011 20:45

Jaha då var Vallåkraträffen 2011 över för detta året. Känns trist och ledsamt om jag ska vara ärlig    Jag ÄLSKAR bilar så sjukt mycket och att bara få vara en dela av denna helgen är helt underbar. Jag ska inte trada ihjäl er utan låter bilderna tala för sej själv. Det finns 4 album. Bara klicka på bilderna så kommer du till albumen:



Album 1:

Album 2:

Album 3:

Album 4:


Dagens köp blev dessa:

1 mobilhållare iform av en rallystol

1 Vallåkra Hood

1 Vallåkra T-Shirt

  Tyvärr så passade inte min mobil i hållaren men jag hittade något som den passade bra till...

... penga hållare =) hehe 

Nu ska jag hoppa isäng för är verkligen jätte trött och ska jobb imorgon så behöver sova. Natti Natti :D

Av Mandy Wollersheim - 21 augusti 2011 00:06

Har precis kommit hem efter en helt fucking jävla underbar kväll och natt med StreetRace i Helsingborg och Ängelholm. Åkte först till Väla men där va spärrat så följde typ efter alla andra som va som yra höns och sen så hamnade vi i Ättekulla och här är bilder och videor därifrån:

     


 
 
 
 


























***Meddelande till "KASPER" som skrev till mej för ett tag sedan via frågelåndan: Hur ska ja kunna veta vem du är? Hörde några killar som sa att jag var tjejen med StreetRace bloggen. Var du en av dom? Såg du mej nu? Hör av dej till SubaruImprezaDanny@hotmail.com ;P***


Sen kom polisen till Ättekulla och då stack vi till Ängelholm och kollade lite där och sen kom polisen dit ochkså och efter de så åkte jag, brossan och Lollo mä Tobbe och Ribban till Hyllinge och där va de ganska bra ös. Har en bild därifrån och massa video men har inte hunnit lägga in videorna från videokameran och jag måste sova nu för ska upp igen vid 08:00 och dra till Vallåkra igen så de kommer fler bilder och videor då. Tills vidare får dennaa bilden räcka:

Träffade även på stackars Johannes. Tycker synd om honom och hans bruta nyckelben...på 2 ställen :/

Nu ska ja sova ruset av mej och NEJ jag är inte full på alkohol utan berusad på lycka! Älskar doften av gummi från brända däck!! =) Ses kanske på Vallåkra senare idag! Håll utkik och säg gärna HEJ om ni ser mej!!

Av Mandy Wollersheim - 20 augusti 2011 18:48

WOW var ska jag börja?! Dagen har varit helt fucking jävla underbar att det inte går att förklara! Underbart väder, trevliga människor, fräcka lastbilar och bilar =) Går inte att förklara med ord utan det får försöka förklaras med bilder istället. Här kommer bilder som brossan har tagit. Bara klicka på bilderna så kommer du till albumen. Det finns 3 stycken:

Album 1:

Album 2:

Album 3:

Kommentera gärna =)


Förresten så blev dagens reklam fångst denna:

   


Återkommer imorgon med fler bilder och kanske någon smaskig video. Då är det ju ljud, drifting och flyguppvisning!!!  

Av Mandy Wollersheim - 19 augusti 2011 21:22

KVÄLLENS HUMÖR: TAGGAD

KVÄLLENS KLÄDER: Pjamas byxor och linne

KVÄLLENS FRISYR: Nytvättat och löst

KVÄLLENS SMINK: NADA - naturell som en barn rumpa!

KVÄLLENS VILL HA: LÖRDAG OCH VALLÅKRA  

KVÄLLENS BORDE: Ta bort gammal akryl från naglarna

KVÄLLENS PLANER: Kolla film och sen sova

KVÄLLENS ROLIGASTE: Siggi (katten) som ligger brevid mej och snarkar lika högt som pappa brukar göra!! XD

KVÄLLENS TRÅKIGASTE: Huvudvär och ont i nacken

KVÄLLENS LÄNGTAN: Tills imorgon (Vallåkra)  

KVÄLLENS VÄDER: Ostadigt

KVÄLLENS FUNDERING: Hur vädret kommer bli imorgon

KVÄLLENS BEROENDE: Kaffe =)

KVÄLLENS LÅT: Danza Kuduro  

KVÄLLENS ORD: HERRE JÄVLARS HELVETE (gick till postlådorna och hörde att de grymtade i skogen. De va nog ett vildsvin för dom finns här runt om kring    ) HJÄLP!!!!!

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards