streetraceisalifestyle

Alla inlägg under september 2011

Av Mandy Wollersheim - 18 september 2011 18:58

Först av allt: DET BLIR INGEN BLOPPIS IDAG!! Jag orkar faktiskt inte och min kamera är inte laddad så there you got it! Take it or leave it. Jag bryr mej faktiskt inte.


Dagens händelser är inte många. Har färgat håret igen så nu är snart alla de gula skiftningarna borta. Räcker nog att jag färgar det en gång till nästa helg så är det nog hel blont sen. WOW sen har jag BIG PLANS. Ska klippa upp det lite till och kanske fixa pannlugg igen som jag hade innan. Har inte riktig bestämt mej om luggen än. Vi får väl se. Sen ska jag slinga håret i regnbågens färger och sen ska jag permanenta det. Allt detta ska va fixat tills jag åker till Tyskland till jul. Om det blir så som i mina tankar som kommer det att bli skit fint!!! :D


Nu ska jag göra allt färdigt inför jobbet imorgon och sen ska jag gå och lägga mej i tid ikväll för jag är jätte trött.


Hade gött

Over and Out :D

Av Mandy Wollersheim - 18 september 2011 12:47

Jupp precis som rubriken säger så lyssnar jag på Tuning Hitz 11 och färgar håret. Måste ju försöka få bort dom gula slingorna :D


Bästa låten på hela skivan är denna:

Vet inte hur många gånger som jag har lyssnat på den men det är MÅNGA gånger!! Det roliga är att typ HELA familjen gillar den :D hehe

Av Mandy Wollersheim - 18 september 2011 02:03

Som ni märker så händer det lite saker här på bloggen. Ska försöka uppdatera den lite med ny design och så och det går ju inte precis på 5 minuter om man är noggrann som jag! Det kommer att ta lite tid så räkna med att headern ändras många gånger!! Resultatet kommer förhoppningsvis att göra både er och mej glad!


Hoppas ni har överseende med detta :D

Av Mandy Wollersheim - 17 september 2011 22:25

Haha jag bara måste visa denna bilden:

Haha "BUSH" XD haha och som att inte det skulle räcka så sitter jag och tittar på 40 Days and 40 Nights som typ är en sex film. Haha fattar ni vad det roliga med koden är?!?! 


Aja om ni undrar så har jag nallat lite i  Baileys flaskan men det är inte därför som jag skattar så jag håller på att dö utan det är för att jag har så satans dålig humor XD haha och att det är så fruktansvärt kul sammanträffande HAHA

Av Mandy Wollersheim - 17 september 2011 19:20

Dagen började med att jag gick upp vid 11 tiden och sen bar det av till farmor och farfar för att bära in pelletsen som kom igår. Passade även på att ta en lite paus i allt arbete och då va pappa snabbt framme med mobilen och fottade ;P haha

När vi va färdiga så körde vi till Expert där jag köpte ett nytt display skyddet till mobilen eftersom det jag fick med silikonskalet ramlade av fortare än kvickt! Det jag köpte idag var detta:

När vi väl kom hem så gjorde vi fläskpannkaka och det var super gott!! Jag och mamma blev så mätta så att vi blev trötta så sängen kallade på oss i 1 timme. Jag tog med mej min ena katt och gossade i sängen. Somnade och sov jätte gott men var hela tiden undermedvetet vaken eftersom jag var rädd att mosa henne ;D haha   

  Senare på kvällen så gjorde jag "fredagsmys" till Lilla Kyckling. H*n blev jätte glad

 

Nu ska jag kolla lite på film och sen ska jag bara njuta av att det är helg.


Over and Out :D 

 

Av Mandy Wollersheim - 16 september 2011 16:05

Tjoho FREDAG!! Kan det bli bättre?! Nope inte just idag :D Dagens händelser:


1. Jobb och snygg pellets kille

Just precis som det står så har jag varit på jobb idag och det kom en pall pellets levererat av en helt okej snygg kille. Stalkade honom "LITE" när han fixade med pelletsen :D

           


2. Katt i framrutan på bilen

När vi kom hem och skulle ta posten så kom en av våra katter, Siggi, och ville åka med i bilen. Hon ÄLSKAR att åka bil!! hehe 


   


3. En bit av Lukas Koos

I postlådan fanns följande skönhet! En CD/DVD med as skön musik från Tuning Hitz 11. Självklart så är den beställd direkt ifrån Lukas Koos med autograf och allt. Flott ska de va och jag är ju typ ett av hans största fan! :D Snacka om snabb leverans också. Beställde den igår och fick den idag! Snabbt ska de gå!

Har redan lyssnat igenom HELA CD:n och den ska så lätt få följa med i cabben när vi ska ner till Malmö och lämna av brossan hos sin tjej senare i eftermiddag/ kväll. Kommer bli fett med BAS!!!


Over and Out! 

Av Mandy Wollersheim - 15 september 2011 19:53

Jahaja precis som rubriken säger så har jag mestadels sovit idag eftersom jag fortfarande är sjuk. Morgonen började med blixtar och dunder och ett regn som verkligen inte var från den här världen!!! Fy fan det vräkte verkligen ner. Växthuset som står utanför mitt sovrum lät som att det skulle flyga till månen eller falla genom jorden och hamna i Kina. Det var helt sjukt vad det väsnades men det var inte det värsta. Det var att jag var ENSAM hemma och jag HATAR åska. Jag skäms inte för att jag gör det för jag känner mej så fruktansvärt liten och utan makt när det åskar. Det är ju så. Inget kan göra något åt åskan. Det är bara att vänta ut den.


För att gå från det ena till det andra så har jag ju glömt att skriva att jag fick mitt mobilskal i Måndags. Det är super coolt men det enda som suger är att plastfilmen till skärmen som jag fick med inte satt som det ska så det ramlade av igår...REDAN!! De suger ju så nu ska jag vänta tills det finns kosing på banken och sen ska jag köpa ett sånt militär skydd till skärmen. Dock kostar det några 100 lappar med det är det värt om det kan skydda min skärm mot repor och smuts. Har även sett ett skydd som man kan använda slip på utan att det fördärvar skärmen och det är ju coolt men jag har inte planerat att använda min mobil som hammare any day soon ;D haha För er som har missat hur skalet ser ut så så är det såhär:


Om jag har riktig tur så kan jag sova ordentligt inatt så att jag äntligen kan få gå till jobbet imorn. Det känns som att det var månader och åter månader sedan jag var där sist men i själva verket så var jag där i Måndags. Haha man vet att man älskar sitt jobb när man längtar dit när man är sjuk! Jag älskar i alla fall mitt jobb!! Det är ju Fredag imorgon och kort dag så även om jag vaknar med huvudvärk imorgon så måste jag ju klara av dom få timmarna :D Kämpa Kämpa Käääämpa!!

Av Mandy Wollersheim - 14 september 2011 18:59

Haha måste skratta lite åt mej själv när det kommer till rubriker på mina inlägg. Har inte läst på någon annan blogg att dom en bryr sej om att få rubriken att låta spännande. Hur kul är det med en rubrik som säger: "4 Mars 2011"????

Själv så hade jag nog inte ens försökt mej på att läsa inlägget utan bara bläddrat vidare. Men om jag hade sett en rubrik för samma inlägg som var ungefär såhär: "Nu jävlar kör vi!" Då hade jag läst för då blir jag nyfiken på vad det är som är på G :D Bara jag som tycker så??


Hur som helst så var det inte det jag hade tänkt att skriva om från börjar utan det blev bara en sån där "in the moment". Det jag hade tänkt skriva om var att jag just i detta nu håller på att försöker tänka ut en perfekt present till min bror som fyller inte 16, inte 17 utan hela 18 år den 23 Oktober. Förra året så gav jag honom en tavla som jag själv hade gjort. Den var på hans A-traktor som någon sorts cartoon. Så här ser den ut:

Originalet ser ut såhär:

Inte fy skam på min bild om jag får säga det själv. Det finns en lite talang där djupt inne i mej bara jag vill :D hehe


Aja nu ska jag sätta mej och rå tänka på vad jag kan ge honom. Hade gött så hörs och ses vi snart igen =)           

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards