streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Underbar helg<3

Av Mandy Wollersheim - 21 augusti 2012 20:49

Hej Hej!


Rubriken summerar sjukt bra hur denna helgen har varit. Som ni redan vet så var jag på Vallåkraträffen både i Lördags och i Söndags och det var helt jävla awesome!! Här är några bilder från Lördagen (Cameran dampade så tyvärr så blev det inte fler bilder då):

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÖRSTORA DOM

                                                                                       

På Söndagen så hade jag fått igång kameran igen så den fungerade någorlunda bra så det blev lite fler bilder då. Här är några som blev rätt så bra:

                                                                                                                                               


Helgens absoluta höjdpunkt var när Lukas Koos kallade på mej för att jag skulle prata med honom. Jag kunde känna många blickar i ryggen från andra besökare ;P Jag hade pratat med honom mycket på facebook och vi hade bestämt att jag skulle leta upp honom så vi kunde prata lite. Vi hittade honom ganska snabbt då hans underbara bilar står ut rätt bra. Jag ville inte gå fram och störa honom för han stod och pratade med några andra så jag gick och tittade lite på bilarna runt om kring och då fick ju pappa ett bra tillfälle att beklaga sej över hur jävla feg jag är som inte vågar gå fram och prata med Lukas. Jag berättade bara att jag inte ville störa när Lukas prata med andra men det fattade inte pappa :/ Hur som helst så när vi gick förbi andra gången för att se om Lukas var ledig så kallade han på mej och sen hade vi en enormt rolig pratstund. Jag visade även att jag gjorde bra reklam för han då jag hade min älskade Kooz.se hoodtröja. Vi pratade mest om bilar och hans nya projekt som jag inte ens frågade vad det är då jag vet att han inte vill berätta och sen precis innan vi skulle gå så frågade jag Lukas om han hade en penna och han for iväg och letade igenom Zlivers minimala koffert och hittade en marker penna. Sen blev jag ännu lyckligare då jag tvingade till mej en autograf på armen som jag sedan brände fast på armen när jag gick i solen :D Hur som helst så tyckte Lukas att det var pinsamt att jag skulle ha en autograf på armen och ville först inte skriva utan gjorde bara en prick men jag tvingade honom Haha Sedan berättade han någon som var väldigt roliga som jag har fått lov att berätta om här på bloggen: Den sjukaste autografen som Lukas någonsin har skrivit var över hela långsidan på en husvagn med en sprayburk. Det var en kille som vill ha denna coola autograf. Så någonstans i Sverige så rullar det en husvagn med en enorm Lukas Koos Autograf. När jag har fixat mitt körkort ska jag lätt fixa en husvagn som han ska få sätta sin grymma autograf på. Det skulle vara så helfräckt att köra runt med. Speciellt när man är ett så stort fan som jag är. Här kommer lite bilder från mötet:

             

Det har varit en så sjukt härlig helg och jag längtar redan till nästa år så jag mår illa och skakar :S Haha ja så mycket älskar jag bilar och då speciellt Kooz och hans underverk<3<3

 

Ha det bäst mina älskade läsare och inom en snart framtid, senast helgen, så kommer det att komma upp en hel drös med bilder från Pärlrallyt som jag var och tittat på innan jag åkte till Vallåkraträffen i Lördags. Har bara inte hunnit kolla igenom vilka jag ska spara och vilka jag ska radera.

 

Var rädd om er// Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards