streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Jobb och paket i brevlådan =)

Av Mandy Wollersheim - 25 augusti 2011 15:44

Har berättat för er hur mycket jag älskar mitt jobb som personlig assistent?!?! Inte? Nähe men då ska jag göra det nu! JAG ÄLSKAR ATT VARA PERSONLIG ASSISTENT!!!! Det är ett helt underbart jobb där man får göra saker som är (enligt mej) roliga. Tillexempel så har jag idag hjälp till att baka kardemummasnäckor och det var jätte kul. Till fika åt vi sedan dessa snäckor och dom var super goda. Annat som jag har hjälp till med idag är att duka fram frukost, koka kaffe till fikat och sedan hjälp till med middagen. Annars har vi bara umgåtts och tittat på tv, läst tidning och spelat kort. Jag kan inte förstå att det är sådana här roliga saker som jag får göra varje dag och sen får betalt för det. Det är nästan för bra för att vara sant!!! =)


Här är lite bilder från när vi bakade (ja jag fick lov att ta fotton):

     

Tänkte att jag skulle fråga om jag kunde få receptet imogon för isåfall så lägger jag upp det här imorgon.

Middagen bestod av rester från föregående dagar. Dom åt kött med potatis och jag åt stekta nudlar med laxen från igår. Det blev faktiskt ganska gott även fast att det kanske inte ser ut som det:

 

När jag kom hem så väntade det ett paket i postlådan. Följande tittade ut när jag öppnade det:

Har äntligen fått tummarna ur röven och köpt Mysteriet på Greveholm. Har älskat serien sedan jag såg den första gången och ni som är trogna läsare vet att jag har besökt slottet. För er som är första gångs läsare så finns bilder här: http://streetraceisalifestyle.bloggplatsen.se/2011/08/04/5952340-roadtrip-och-bildbomb/


Har även gjort en hemsida som INTE INTE INTE är klar än: http://www.infoom.se/mysite/index.php?user=9102


Nu ska jag dricka kaffe och kolla runt lite på internet. Sen får The Flying Doctors och Mysteriet på Greveholm slåss om vem jag ska titta på ;P hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards