streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

<3

Av Mandy Wollersheim - 22 september 2012 04:12

Ligger här i sängen i husvagnen och lyssnar på regnet som smattrar musikaliskt mot plåttaket. Kan inte sova men är ändå glad och nöjd. Hade lixom världens jävla hemska mensvärk för bara 30 minuter sedan och jag tackar Gud för att det gick över!! Jag lider av fruktansvärda smärtor under mensveckan så när jag väl slipper smärtan så känner jag mej lyckligt lottad! Såhär har jag haft det sedan mi n första mens som hormonstin tonnåring. Ett rent helvete om du frågar mej för jag blir helt begränsad av smärtan och kan varken jobba eller vara social utan ligger för det mesta i sängen och gråter så jag ärligt talat blir rädd för mitt eget bästa. Det är flera gånger som jag har legat i sängen och gråtit hjärtskärande hemma själv när resten av familjen har varit på jobb. Några av gångerna ha det varit riktigt nära att jag har ringt efter ambulans för så ont har jag haft. Det är verkligen inte normalt att ha så ont så jag måste söka hjälp snart!

Hoppas att du har sovit gott och är utvilad när du läser detta.

God Natt// Mandy

 
 
maartiina

maartiina

22 september 2012 04:43

Heej! Jag har haft samma problem med mensvärk som du beskriver. De sa att smärtan skulle minska med p-piller vilket de inte gjorde. Läkaren skrev då ut naproxen, de hjälpte för mig. Motion är också något jag kan rekommendera, men inte alltid de är så lätt att komma ut på de om smärtan är enorm. Be även din mamma masserar på ryggen, nästan vid ryggslutet. Då kan hon börja dra frän mitten och ut mot sidorna. Svårt att förklara, men lite tips iaf. Hoppas du får sova något inatt. Va rädd om dig. God natt.. :)

http://maartiina.bloggplatsen.se

Mandy Wollersheim

22 september 2012 15:13

Tack hemskt mycket för ditt svar :) Jag ska verkligen prata med min läkare om detta för det börjar bli riktigt jobbigt. Jo jag har också fått höra att motion är bra men det är ju lite svårt att få någon motionsinspiration när det känns som att 100 styckmördare skär i magen samtidigt :P hehe

Tack så hemskt mycket för att du tog dej tiden att inte bara läsa mitt inlägg utan att även svara på det. Var rädd om dej du också och tack än en gång för ditt svar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards