streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Mys belysning :D

Av Mandy Wollersheim - 9 september 2012 22:30










Hejssan Svejssan mina bloggissar =)

 

Hade först tänkt skriva "hur har eran dag varit" men sen kom jag på att jag har skrivit det i flera inlägg nu så det börjar bli tråkigt så här kommer den nya versionen: Läget? haha

 

Min dag har varit bra och fullspäckad. Först har jag varit i Hyllinge på Jula och City Gross. På Jula köpte jag denna lampan och den är faktiskt sjukt häftig. Den lyser hur starkt som helst och det är super fräckt att man antingen kan ha den på automatiskt växla mellan alla färgerna eller så kan man välja bara en färg om man nu känner för det. Jag har satt den på att växa mellan färgerna för det gör att det blir lite mer Disco feeling :D Yeah! (klicka på första bilden för att komma till informationen om lampan)


 

Här är en dålig video på lampan i action. Videon gör verkligen inte ljuset rättvist :/

 

Inne på City Gross fanns det bara en sak som intresserade mej idag och det var ED hörnan. Och inte fan blev jag besviken då jag kom hem med 4 nya drickor till samlingen :D

Nu har jag ungefär 154 burkar/ flaskor i samlingen. Måste få tummarna ur röven någon helg och asa fram alla drickorna och fota hela samlingen och räkna dom så jag verkligen vet hur många jag har :P 


Eftersom jag ändå filmade den nya lampan så passade jag på att filma min myshörna vid radion. Videon kommer här:


 

Ja det var allt för idag. Kommer väl tillbaka imorgon en runda. Ska ta min migrän medicin nu och hoppas på att mitt migränanfall som håller på att ta fart kanske kan avta. Vi får väl se.

Hade bäst// Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards