streetraceisalifestyle

Alla inlägg under mars 2012

Av Mandy Wollersheim - 8 mars 2012 20:55

 

Vad betyder månen för dej? Har den ens någon betydelse eller tittar du bara upp på den och konstaterar att den är där på himlen. För mej har månen en väldigt stor betydelse. Inte bara för att den är extremt vacker och mystisk att titta på utan för att den även bestämmer om jag ska kunna sova en hel natt igenom utan att ligga och vrida mej i smärtor från mina leder. Det är nämligen så att när det är fullmåne så får jag oftast så fruktansvärt ont i mina leder att jag knappt kan röra mej :´( Inte särskilt kul men jag är van för det har varit så så långt bak i tiden som jag kan komma ihåg. Jag får även känslan av att allt vatten i min kropp dunstar bort och jag blir totalt torr i munnen och halsen. Vissa gånger får jag även hjärtklappning och hjärtslagen spränger i mina öron. De gånger de händer kan jag inte sova alls så då brukar jag ligga och räkna mina hjärtslag i öronen och samtidigt kontrollera pulsen via handleden. Detta låter säkert superläskigt för dej som inte har genomgått de så många gånger som jag har men det är faktiskt inte läskigt längre. I börjar var det verkligen läskigt men när man har varit med om samma sak så många gånger som jag och i över 20 år så vänjer man sej.


Ja nu tycker jag att det får vara slutpratat om det. Har ni några frågor så får ni gärna ställa dom så ska jag svara så bra jag bara kan. Bilden här ovan har jag fotograferat idag och jag är riktigt nöjd med den =)

Av Mandy Wollersheim - 2 mars 2012 21:17

Eftersom jag är en snäll tjej, ibland i alla fall, så bestämde jag mej för att göra en "på vägen hem" video idag i bilen med mamma. Här är videon och ja det är en kniv vi pratar om i början av videon och jag råkade få med mej den i byxorna när jag åkte till Ängelholm efter att jag hade fyllt i pellets hos farmor och farfar. Enjoy och kommentera gärna! :D


Trevlig Fredag allihopa :D 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards