streetraceisalifestyle

Alla inlägg under februari 2012

Av Mandy Wollersheim - 5 februari 2012 14:15

Jaha här kommer en liten bildbomb på vad som har hänt i helgen.


Fredag- Brossan var och tvättade sin söta lilla bil :)

 


Lördag - Jag, mamma och pappa var i Helsingborg och handlade lite och då passade vi på att äta lunch på IKEA. Sen åkte vi till Hyllinge och åt glass inne på Familija :) De va jag som bjöd!

   

Av Mandy Wollersheim - 3 februari 2012 20:43

Jag bara måste dela med mej dessa videorna för dom är så roliga. Mina 2 katter beter sej verkligen som denna katten och det är det som gör det så roligt XD haha






Av Mandy Wollersheim - 3 februari 2012 19:00

Som överskriften säger så är detta en videobloggning. Tyvärr så är det tråkigt för er som inte förstår Svenska men det är så det är just nu. Kommer nog att göra en engelsk video någon dag men det blev inte idag.

 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards