streetraceisalifestyle

Alla inlägg under november 2011

Av Mandy Wollersheim - 5 november 2011 20:07

Idag har jag varit hos min farmor och farfar för att fira farmors födelsedag. Hon ville egentligen inte bli firad och hon ville absolut inte ha några födelsedags presenter. Hihi jag lyssnade inte för jag köpte ändå ett presentkort på JYSK för 500:- Det är det MINSTA hon är värd enligt mej! Hon bjöd på kaffe och kaka/tårta och här kommer några bilder:

 

Jag gjorde en liten tårtbit till henne i papper. Jag tycker att det är roligare än att få ett kort med text på. Såhär såg den ut:


Efter att vi hade varit hos farmor så åkte vi hem till Mats (min farbror) och hjälpte honom att sätta på hardtoppen på bilen och sen så körde vi och satte ljus på kyrkogården. Det fanns ganska många ljus på vår kompis och hans pappas grav redan och kvällen var bara ung. Runt 18:00 tiden. Även vid minneslunden var där många ljus och vi gick dit en runda också och "hälsade" på mammas plast pappa. Här kommer några fina bilder som jag och min bror har fotograferat:

Jag:

   

Brorsan:

 


Nu ska jag njuta av kvällen och kanske titta på en film eller något. Vem vet? Möjligheterna är många...     

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards