streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Inte...Utan...

Av Mandy Wollersheim - 8 november 2011 19:45

Ni undrar säkert vad fan jag menar med överskriften men det ska jag berätta för er nu...

...Detta är alltså ingen DAGBOK längre utan mer som en VECKOBOK. Jag känner nämligen att jag inte hinner uppdatera varje dag. Jag känner inte att jag är tvungen att förklara mej för er men jag VILL så ni som läser och följer mej inte tror att jag skiter i er. Jag kommer att försöka att uppdatera bloggen minst 1 - 2 gånger i veckan men om jag känner för att skriva mer så gör jag så klart det :D hihi Hoppas att ni har överseende med detta och har ni inte det så får ni leta upp en annan blogg att läsa.


Jag hade tänkt att jag skulle berätta lite om igår och idag. Bara lite sådär smått för jag är jätte trött och orkar inte skriva så mycket...


Måndag: Dagen spenderades på jobbet som alla andra vardagar och när jag kom hem så drack jag massa kaffe och tittade på Skärgårdsdoktorn. Det är en av mina favorit serier som är på svenska och i svensk miljö. Jag håller även på att läsa boken som är baserad på just Tv - Serien. 

 


Tisdag: Idag har jag också jobbat och när jag kom hem så har jag gjort ungefär samma som igår. Druckit kaffe och tittat på Skärgårdsdoktorn. Om några minuter ska jag titta på 112 - På liv och död och sen ska jag nog lägga mej i sängen och läsa lite till eller titta på några fler avsnitt. Sen ska jag sova :D


Vi ses när jag är här igen :P hehe




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards