streetraceisalifestyle

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mandy Wollersheim - 4 oktober 2011 19:12

Eftersom jag inte har något intressant att skriva om idag på grund av att jag är sjuk så tänkte jag att jag skulle ge er lite bok tips. Alltså sånna böcker som jag tycker om att läsa. Hoppas att ni tycker att det är en bra ide. Information om själva boken kommer fran när du klickar på respektive bild :D Böckerna har ingen ordning så det är alltså ingen favorti bok eller så utan detta är mest sånna böcker som jag har läst och tycker om. Jag VET att vissa böcker är barn böcker men det skiter jag i för ja gillar dom ändå. Har själv "jobbat" som bibliotekarie så jag vet vad jag gillar!


                            

Det finns jätte många fler böcker men jag tror att jag stoppar här för denna gången. Annars tror jag nog att ni lessnar på mej och sticker här ifrån. Ni får jätte gärna kommentera om era favorit böcker. Ju fler desto bättre :D                                                 

Av Mandy Wollersheim - 3 oktober 2011 19:05

Tjinga tjonga :D


Idag har jag varit på jobb som alla andra dagar och jag har gjort samma som alla andra dagar så det kommer jag inte att gå in på för då kommer jag att tråka ihjäl er :D hehe


En sak som jag dock tänker gå in lite mer i detalj med är att jag fick ett ryck att baka i kväll igen =) haha Denna gången blev det Fluffy Cakes och dom finns på min andra blogg här: http://mandysbagerigarage.bloggplatsen.se/2011/10/03/6368501-fluffy-cakes/



Nu ska jag in och slänga mej i badkaret och bara njuta. Hoppas att ni läsare har en lika skön kväll som jag. Hade gött!

Av Mandy Wollersheim - 2 oktober 2011 17:21

Jahaja då var det Söndag igen. Jag tycker att det är många Söndagar i veckan XD Dom betas av som en lång kö. Haha


Hur som helst så har jag inte gjort så mycket idag mer än att titta på film - Jurassic Park och fått hjälp av mamma att färga håret :D 


Imorgon är det jobb som står på agendan och för utom det så har jag inga planer. Återkommer imorn.


Hade bäst

Mandy

Av Mandy Wollersheim - 2 oktober 2011 14:09

Det finns nu en ny omröstning här på blogen. Du hittar den i menyn på vänster sida under "Country counter" avdelningen :D


Omröstningen handlar om hur många koppar kaffe som just Du dricker på ett dygn. Själv är jag en riktig kaffe kärring och en vanlig vardag så kan jag dricka mellan 10 och 12 koppar. På helgen kan det bli så mycket som 18 koppar eller fler. Det beror på humöret :D Det är ju ganska mycket kaffe och därför så vill jag bara göra denna lilla undersökning för att se hur mycket kaffe ni dricker ;P hehe


Förresten så är det min underbara mammas fel att jag dricker kaffe för hon har gjort det hela sitt liv och när jag var 9 år så började jag dricka kaffe. Det betyder att jag snart har druckit kaffe i 11 år.


 

Av Mandy Wollersheim - 1 oktober 2011 19:52

Wow denna dagen har verkligen varit en solskenshistoria :D Den började med att jag blev väckt vid lite efter 11 och sen så skulle vi sätta upp vår nya parabolantenn. Här är en rolig bild:

Sen kom Andreas a.k.a Snede och hälsade på och då passade jag på att vara paparazzi XD

 

När Snede hade åkt hem så tog vi ut cabbe och sen åkte jag, pappa och brossan till Väla. Där köpte jag en HIF hood tröja för mitt presentkort på 500 kronor, som jag fick av Tobbe på min student, och sen så köpte jag en HIF halsduk för 100 kronor. Dom brukar kosta 150 kronor men nu var det 50 kronor i rabatt :D

YEAH idag är jag en GLAD HIF:are Mandy 


Hoppas alla har haft en lika bra Lördag som jag och att ni får en trevlig kväll :D 

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards