streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Ja jag vet!!!!

Av Mandy Wollersheim - 31 oktober 2011 01:00

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera här men jag verkligen haft fullt upp från morgon till kväll. Jag har även varit ganska så sjuk och då kände jag att jag inte ville skriva ut min skit här för det är inte sånt som jag själv skulle vilja läsa. Hur som helst så tänkte jag skriva lite om min övernattning hos en kompis i fredags och sedan mitt firande natten mellan lördag och söndag :D


Fredag: Idag har jag spenderat kvällen och natten hos min syster. (Hon är inte min riktiga syster men vi känner att vi är så nära och alltid har betett och som syskon så vi kallar varandra för syskon) Vi spelade Need for speed underground, pysslade, tittade på film och åt massor med godis och drack läsk. Det var verkligen jätte mysigt :D Här kommer några bilder:

 

Innan jag åkte hem till henne så var jag och köpte kvällsmat till oss på grilleken och då såg jag denna fruktansvärt roliga pumpa XD hahaha


Lördag/ Söndag: Idag vaknade jag upp hos min kompis klockan 11 på morgonen och sen så gick vi och åt frukost och sen vid 1 tiden kom pappa och hämtade mej. När jag kom hem så ställde jag mej i duschen och när jag hade gjort det så gick jag och la mej för att vila upp mej inför kvällen. Blev väckt av mamma vid 18:00 för att ja skulle hinna göra vid mej. Jag sminkade mej och klädde mej och sen vid 21:30 kom min kompis (samma som jag sov över hos) och hennes pappa och hämtade mej och sen så bar det av till Ekebo. Där skulle vi fira mina sista timmar som 19 åring och lyssna på Björn Rosenström :D Kvällen och natten blev super bra och jag har kommit fram till att min absoluta favorit drink är RedBullVodka. Dyrt med 90 kronor för en 4:a men smakar det så kostar det som man brukar säga. Här är några bilder från kvällen/natten:

 

Det blev inte så många drinkar men det spelar ingen roll. Första rundan bjöd min kompis på som födelsedags present och då blev det en orange Xide till mej och en Somersby cider till henne. Andra rundan blev det en RedBullVodka till mej och en Bacardi Breeze till henne och tredje rundan blev det ytterligare en RedBullVodka till mej och en grön Xide till henne :D 




Vi 2 tiden kom pappa och hämtade oss och vi begav oss hem. När jag väl kom hem så hade jag ungeför 30 grattis kommentarer att svara på på facebook :D Hehe Sen stupade jag isäng vid 5 tiden och sov fram till 11 när pappa kom och väckte mej och sa att morfar vill prata med mej i telefonen. Han bor ju i Tyskland så det är inte så ofta vi pratar i telefon. Han pratar svenska så det är inget problem men hans fru pratar inte så mycket svenska så med henne får jag prata tyska. Det är inte så lätt att vakna med ett "dagen efter huvud" och sen behöva ställa om hjärnan från svenska till tyska på ungefär 5 minuter :D haha Hur som helst så gick det jätte bra att prata med henne.

När jag hade pratat färdigt med morfar och hans fru så gick jag upp och drack kaffe och sen åkte jag och pappa till Helsingborg/ Hyllinge för det var lite saker som vi behövde. Dagen spenderades på Jula, City Gross och Bauhaus. Jag hittade denna fina ljusstake på Bauhaus men jag hade inte råd med den för den kostade 890 kronor:

På City Gross fick jag med mej liet olika saker hem men det alldra viktigaste vad detta:

Nu har jag alla som har kommit ut på DVD och jag har alla böckerna. ÄLSKAR den filmserien!!    


Sen körde vi och hämtade brossan hos hans tjej. Sen fram vid 19 tiden kom vi äntligen hem och jag fick sitta ner och ta det lugnt för första gången på min 20 års dag =) hihi


Ja detta va ju lite uppdatering iallafall. Senare idag så ska jag baka och resultatet kommer nog upp på den andra bloggen. Vi får väl vänra och se...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards