streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!

Av Mandy Wollersheim - 31 augusti 2011 15:53

Först av allt så vill jag säga att jag är ledsen att jag inte skrev något på bloggen igår men till mitt försvar så kan jag förmedla er alla att jag glömde bort tiden när jag satt och lekte med min nya mobil :P Sånt kan hända ibland och jag ber om ursäkt för detta för jag vill inte att ni ska känna att jag försummar er. Men jag måste säga att jag känner mej hedrad att 20 personer ändå har varit inne och kollat min blogg igår. Till er 20 så vill jag ge er en guld stjärna:  

hihi


Igår köpte jag alltså en ny mobil. Kan ni gissa vilken?! FEL FEL FEL på er som gissade på Iphone!! Haha jag vill inte vara som alla andra 98% av Sveriges befolkning så jag gick mot strömmen och köpte en Samsung Gallaxy Ace istället och den fyller mina krav precis lika bra som jag hade hoppats på! Det var alltså den som försinkade mej igår kväll. Kollade på klockan mellan klicken i mobilen och då va klockan helt plötsligt 23:20 och jag skulle upp igen klockan 6 i morse. Snacka om att jag fick panik och stängde av mobilen fort som attan ;P hehe


Idag har jag varit på jobb och det har varit som vanligt. Mitt jobb går ju ut på att hjälpa till och hålla sällskap och det passar mej perfekt. Förresten så har det regnat HELA dagen förutom 1 timme så har inte funnits så mycket att göra. Alltså inget jätte spännande att berätta från jobbfronten. Lagade ostpaj till middag med stekt falukorv till och det var tydligen en hitt för jag fick stående ovationer =) Så nu kallar dom mej för sin lilla kock ;P hihi Kom på att jag tog lite roliga fotton igår som jag tänkte dela med mej av. Vet att jag ser helt fucking korkad ut men det är det som är meningen och det bjuder jag på:


 

Om ni undrar vad det är jag håller i på den 3, 4 och 5 bilden så är det en gigantisk gossedjurs hund som pappa fick på sin 18 års dag så den har ju några år på nacken! hehe Insåg precis att jag fick med en "dagens Outfit" också ;P

Nu ska jag snart kolla på The Flying Doctors men först ska jag beställa ett mobil "skal". Sånt här: Så jävla fräckt!!! =) 

Hade gött

 
 
Ingen bild

Lis

31 augusti 2011 22:30

Au mandy! du e la för go!
förlåt att jag ente skicka nåt mail, du vet, det började åska å så glömde jag helt enkelt bara av det!
slänger iväg ett imorgon vettu!
Hade fint! // Lis

Mandy Wollersheim

2 september 2011 19:11

Har tyvärr inte fått något mail än :/

 
Ingen bild

BOOOM

3 september 2011 21:34

Du e så sööööt mandy pandy boom :D

Mandy Wollersheim

3 september 2011 22:42

HAHA Mandy Pandy Boom?!?! XD hahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards