streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Pengar...man tackar! :D

Av Mandy Wollersheim - 30 april 2011 02:35

Tjena :D


Vet att det är sent?...eller tidigt?. Hur som helst så kan ja inte sova -_-' Har sovit mestadels av dagen (fredag) eftersom jag inte mår så bra. Har sprungit på toa flera gånger. Kan nog få ihop det till minst 20 gånger. Inge kul alls. Men men life is a bitch...and so am I! :P Är ändå lite glad eftersom mitt studiebidrag har kommit in på kontot och pengar skadar ju aldirg. Förstår mej inte på folk som skriver att dom "BARA" får 1050:- Jag tycker att det är mycket pengar. Visserligen så bor jag hemma men jag betalar mycket av mina saker själv även fast att mamma och pappa säger att jag inte behöver. Jag tycker att jag klarar mej ganska bra på 1050:- på en månad och vanligt vis så har jag 200 eller 300:- kvar från förra månaden. Antagligen så är jag väldigt sparsam. Inte vet jag :D


Har inte hänt så där jätte mycket i mitt liv de senaste dagarna. Kom fram till igår att det var 24 dagar sedan jag var tvungen att avliva min älskade gossekanin Tiger. Han var mitt alldra första EGNA husdjur och han kommer för alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! Älskar dej Tiger och kommer alltid att göra det.


Förresten från det ena till det andra...Visst blir man glad när man får en uppgift av idrottsläraren som ska lämnas in via hans mail senast den 30 April men har gjort den färsig och skickat den redan den 28 April men inte fått nått svar än?! Hoppas inte att de blir samma problem med honom som där är med min svenska lärare. Han påstår att under alla 3 år som jag har gått på skolan så har han ALDRIG ALDRIG ALDRIG fått in ett enda arbete av mej O_o huh?? Hur fan får han ihop det?? Jag har bevis på att jag har lämnat in saker till honom och ändå så står han och ljuger min mamma och min mentor rätt upp i huvudet!! Iallafall så har han gett mej IG i både svenska A och svenska B. Undrar vad han ger mej för betyg på mitt projektarbete. Tyvärr så har han ju hand om den skriftliga delen :´( Pappa har sagt att om jag får IG i projektarbetet också så ställer han till ett helvete på skolan och det låter jag honom gärna göra. Han är en man som man inte säger nej till i första taget. Både han, mamma och brossan vet att jag har laggt ner veckor och åter veckor på mitt projektarbete och att jag är jätte stolt över det. Jag var även så smart att jag bad att få se att svenska läraren hade fått mitt projektarbete när brossan va mä. Först ville han inte gå o hämta de men jag gav mej inte så nu vet han ju att brossan vet att han har fått det. Hihi *ler finurligt*


Nu tror jag att jag ska sätta mej med min bok och läsa lite. Håller på att läsa "Matildas sista vals" för 8:de gången. Den är riktigt bra och jag rekomenderar den starkt. Låt inte de 422 sidorna skrämma dej. När man väl har börjat läsa så flyter det bara på och vipps så har man läst 50 sidor utan att veta om det!


Hade bra tills vi ses och hörs igen mina vänner


MVH

Miss StreetRace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards