streetraceisalifestyle

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Tillbaka med nya äventyr!

Av Mandy Wollersheim - 28 april 2011 20:08

Tjena nu är jag tillbaka här på StreetRaceIsALifestyle igen! :D


Efter en paus på nästan ett halft år så känns det som att jag skulle kunna ha tid att uppdatera minst en gång varannan dag. Som ni kan se så har jag raderat alla gammla inlägg...PUH säger jag bara för det var en hel del! 145 inlägg! Anledningen till att jag har raderat alla dessa gammla inlägg är för att jag vill att ni ska vara med mej i mitt liv från och med idag. Det är inte igår som räknas utan morgondagen. Lev varje dag som om det var den sista så ska du se att du blir lyckligare. Varför ska man skjuta upp saker som man kan göra redan idag?!


Hur som helst så kommer jag att bjuda på mestadels BIL inlägg men även lite filmer, bilder, textinlägg, gratissaker och mycket mer. Titta in varje dag så ska jag uppdatera så ofta så möjligt.


Hade bra tills vi hörs igen och glöm inte att det är inte förbjudet att kommentera inläggen. Man hamnar inte i fängelse då! På alla de 145 inläggen som fanns på bloggen innan så fanns det bara 4 kommentarer. Är inte de lite mesigt?! Hjälp mej lite va!


MVH

Miss StreetRace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 29 mars 2013 19:48

Hej! Det var längesedan jag skrev något här men det är ju inte så konstigt då jag har startat en ny blogg som finns här! Kika gärna in och lämna ett fotavtryck i gästboken :D Denna bloggen, StreetRaceIsALifestyle, kommer att fortsätta att exist...

Av Mandy Wollersheim - 18 mars 2013 20:27

Hej Hej! Ja nu är jag sjuk igen. Denna gången är det min stackars mage som spökar :/ Det är nog ingen maginfluensa för jag har inte kräkt men jag har ont i magen och jag kan se när magen krampar. Det är ju inte så att jag kommer att dö men jag mår ...

Av Mandy Wollersheim - 16 mars 2013 21:43

    Som ni kanske vet så suger jag riktigt mycket på att uppdatera här på bloggen för tillfället. Jag skäms men jag varken orkar eller känner för att uppdatera när det inte händer något uppdaterbart i mitt liv! I alla fall så är denna första bild...

Av Mandy Wollersheim - 13 mars 2013 10:31

Idag är det 2 år sedan min bror och en gemensam kompis till oss var i en svår bilolycka. Det kunde ha slutat med att jag förlorat min bror men det gjorde jag inte och det tackar jag gud för varje dag! Det finns ett långt inlägg om min bror här på blo...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2013 16:11

Hej Hej! Jag vet att det var ett bra tag sedan jag var här sist och gjorde ett inlägg så nu tänker jag göra ett försök i alla fall :P hihi   Jag gissar på att de flesta som läser rubriken till detta inlägget undrar vad jag snackar om men det sk...

Translate

Fråga mej =)

54 besvarade frågor

Country counter

free counters

Från förr

Tidigare år

Omröstning =)

Vad tycker DU om min blogg?
 Bra!
 Vet inte!
 Dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards